Ilirska Bistrica je že tradicionalna postaja v koledarju mednarodnih gorsko-hitrostnih preizkušenj, v zadnjih sezonah ima tudi prvokategorniški status najmočnejšega evropskega tekmovanja. Letos je Faggioli že pred dirko veljal za velikega favorita, saj je na tekmovanje prišel s posebej za gorske dirke narejenim prototipom. Njegovo dirkaško orožje se je izkazalo v bojih z drugimi formulami in po dveh tekmovalnih vožnjah na petkilometrski progi s ciljem v Šembijah je odnesel pokal za najhitrejšega.

Italijan je premoč s prvega sobotnega treninga (drugega je izpustil) potrdil že v prvi tekmovalni vožnji. V njej je Regala, Francoz je dirkal s formulo reynard nippon, premagal za 2,4 sekunde, naslednjega tekmeca Čeha Otakarja Kramskyja pa za več kot pet. Na poti do zmage ga niso zmotile niti težave prirediteljev z asfaltno podlago, zaradi katere so morali drugo vožnjo tudi prekiniti. Bil je najboljši tudi v drugem poskusu, prednost pred Regalom je še nekoliko povečal, tretji pa je bil Sebastien Petit. Skupni seštevek obeh voženj tako ni bil presenetljiv. Faggioli je zmagal s 5,74 sekunde naskoka pred Regalom, Petit je zaostal 10,791 sekunde, v boju za četrto mesto pa je bilo bolj napeto, saj je Italijan Fausto Bormolini premagal Madžara Laszla Szasza za pol sekunde.

Slovensko čast v najboljši deseterici je tako kot lani reševal Vladimir Stankovič. Kljub težavam s svojo formulo reynard ford na treningih je nastopil v obeh vožnjah, se obakrat uvrstil med deseterico (deveti in sedmi), vse skupaj pa mu je prineslo osmo mesto, kar je stopničko nižje kot na lanski dirki. Marjan Smrdelj (lola zytec) je bil na enajstem mestu drugi najbolje uvrščeni domači tekmovalec.

Včerajšnje mednarodne dirke od Ilirske Bistrice do Šembij se je letos udeležilo 122 tekmovalcev, do cilja obeh voženj jih je pripeljalo 100. V konkurenci slovenskega državnega prvenstva v gorsko-hitrostnih dirkah je slavil Milan Bubnič (lancia delta), drugi je bil Sašo Horvat (mitsubishi lancer), tretji pa Matevž Boh (mitsubishi mancer).