Prihaja namreč čas, ko se že pričnejo mešati karte za prihodnjo sezono, prvi pogovori in zakulisne spletke pa v vroči Budimpešti kar vrejo. Sicer tudi letos formula ena ni našla pravega miru, a od zdaj naprej bo le še bolj napeto. Sprememb je tudi to pot kar nekaj, najbolj odmevna je seveda zamenjava nekdanjega prvaka prvenstva Champcar Sebastiana Bourdaisa z najmlajšim dirkačem v zgodovini Jaimejem Alguersaurijem. 19-letni Španec se zaveda, da je pred njim težka naloga, da se bo moral predvsem še veliko naučiti, ravno Budimpešta pa je steza, na kateri je to posebej težko. Velja namreč za izredno spolzko, na njej je zelo lahko narediti napako, vsaka pomanjkljivost pa je takoj kaznovana s slabo uvrstitvijo ali odstopom.

Pri moštvu Brawn se nadejajo, da bo končno spet na sporedu bolj vroča dirka, saj imajo težave s pnevmatikami v hladnejšem vremenu (dirkalnik nikakor ne uspe segreti pnevmatike na delovno temperaturo), nekaj sprememb je tudi pri aerodinamiki, strokovnjaki pa ocenjujejo, da se zdaj počasi kažejo posledice Hondinega izstopa iz celotnega projekta. Brawnu dejansko primanjkuje denarja za optimalen razvoj dirkalnika, zato njihova prednost z začetka sezone zelo hitro kopni.

Zelo vroče je v samem vrhu FIA. Prihajajoči odhod Maxa Mosleyja, ki se ne bo več potegoval za mesto predsednika (to je bil del dogovora z združenjem FOTA, s katerim so nekako zapečatili "mirovna" pogajanja), je razplamtel bitko za njegovo nasledstvo. Najresnejša kandidata sta nekdanji vodja Ferrarija Jean Todt in nekdanji odlični relist Ari Vatanen. Todt ima podporo pri FIA, na kar je Vatanen že opozoril, zdaj naj bi se njegovemu štabu pridružil tudi nekdanji svetovni prvak Alain Prost, Vatanen pa bi po drugi strani znal prepričati tiste, ki si dejansko želijo prevetriti FIA na vseh ravneh.