Seveda se za lepote turistično razvite regije niso zanimali kaj dosti, osredo točenost na hitre ceste je bila nujna, vsaka najmanjša napaka pa kaznova na. Tako je večkratni svetovni prvak Sebastien Loeb (citroën C4) že prvi dan spregledal štor ob cesti, pa čeprav ga je imel zabeleženega v potni knjigi, in tako izgubil dragocenih 20 minut. Francoz deluje kot uročen, ko ga spre mlja žena Severine, ki mu očitno več ne zaupa, odkar je lani v Argentini izvedela za njegove podvige (beri: pijančevanje in objemanje z lepoticami). Tako mu ni privoščila niti sprostitvenega pivca pred spanjem.

In medtem ko je Loeb že globoko sanjal, se njegovemu sovozniku Danielu Eleni ni mudilo v posteljo, ob ko zarcu piva pa je bil zelo zgovoren. Do bro voljo je zjutraj očitno prenesel tudi na kompanjona, tekmece sta z milijon in pol evrov vrednim dirkalnikom prehitevala kot za šalo, po uslugi mo štvenega kolega Conrada Rautenbacha (njegov premožni oče ima rudnik dia mantov), ki se je tik pred ciljem ustavil za 12 minut in prvaka spustil naprej, sta prišla celo do pomembnih točk.

Na štartu smo znova pogrešali ne žnejši spol, a kmalu ugotovili, da je bilo za poljski reli potrebno nekaj imeti med nogami. »'Brzinci' so zame prehitri,« je pomanjkanje poguma priznal tretjeu vrščeni Norvežan Henning Solberg, zmagovalec Finec Mikko Hirvonen (oba ford focus) pa je hitrost dojemal drugače: »Užival sem in se ob tem slad ko smejal.« Na smeh pa je šlo tudi po ljskim organizatorjem, ki so prodali bli zu 250.000 vstopnic, pri čemer je bilo za tridnevni ogled preizkušenj potrebno odšteti približno 40, za nočni super special pa 25 evrov.

Zadovoljni Poljaki (edini incident je bil obračun dveh pijancev z noži, ki je štart petega 'brzinca' preložil za nekaj minut) so tako zaslužek merili v mi lijonih evrov, pri Fordu in Citroënu, ki še edina vztrajata na najvišji ravni, pa so znova preštevali »žrtve«: vsak prevoženi kilometer njihovih posadk jih je na mreč stal približno 400 evrov. Začu deni? Dirkalnik z dobrimi 300 konjički in štirikolesnim pogonom na kilometer popije 0,7 litra visokooktanskega ben cina, kar je desetkrat več od običajnega štirikolesnika!