Sicer je bila dirka, ki je minila v znamenju spora med moštvi združenja FOTA in FIA, precej monotona, kar pa ne zmanjšuje teže Vettlovega dirkaškega "hat tricka".

Mladi Nemec je prvič z Red Bullom slavil na suhi stezi, to pa je bila tudi tretja zmaga v njegovi karieri (in sploh druga dirka na stezi v Silverstonu), a to pot mu nihče ni prišel niti blizu. Od štarta dalje je premočno vodil in čeprav je imel enega najtežjih dirkalnikov od vseh, si je v uvodnem delu na vsak krog privozil do ene sekunde prednosti. Nad njegovo vožnjo je bil zato še toliko bolj navdušen Niki Lauda: "Sebastian je naredil vse prav, a ne pozabimo, da so pri Red Bullu z novimi sestavnimi deli 'spletli' odličen paket. To govorim seveda tudi zato, ker je Red Bull avstrijsko moštvo." Iskreni Lauda je bil navdušen nad igranjem avstrijske himne na zmagovalnih stopničkah, saj je formula ena ni slišala vse od zmag Gerharda Bergerja pred več kot desetimi leti.

"Vse se nam je odlično izšlo, v prvem delu sem si privozil odločilno prednost. V drugem delu je bilo bolj naporno, ker sem prehiteval počasnejše dirkače in sem moral po stezi voziti pravi slalom. Zadnji del pa je bil le še formalnost. Naravnost užival sem, zato sem toliko bolj vesel, ker sem zmagal na dirkališču v Silverstonu, ki je že zaradi svoje zgodovine nekaj posebnega," je povedal junak Silverstona.

Mark Webber je z drugim mestom dopolnil Red Bullov uspeh, saj je uspel ugnati Rubensa Barrichella, Avstralcu je le odlomljeni del na dirkalniku povzročal nekaj težav, saj se je pregreval menjalnik. "Možnosti za zmago sem zapravil na kvalifikacijah, pa tudi sicer je bil Sebastian to pot enostavno prehiter. In poleg tega ni niti vozil na zgornji meji zmogljivosti."

Bolj kislega obraza je bil tretjeuvrščeni Rubens Barrichello: "To je bilo največ, kar smo lahko dosegli. Za nami je zelo težak konec tedna, trše pnevmatike so bile naravnost nemogoče." To je potrdil tudi Jenson Button, ki je lahko vesel, da je vsaj prišel do nekaj novih točk. Brawnova dirkalnika sta imela namreč največ težav s tršimi pnevmatikami, saj se nikakor niso hotele segreti do optimalne delovne temperature, zato je posebej Jenson imel veliko težav v hitrih ovinkih: "Med dirko sem moral voziti kot na krogu za ogrevanje, da sem vsaj malo segrel pnevmatike. Žal mi je, ker se mi ravno na domači dirki ni izšlo. Nam ustrezajo bolj vroče dirke, upam, da jih bo v nadaljevanju sezone še kaj."

Felipe Massa je s četrtim mestom vsaj kolikor toliko dobro reševal Ferrarijevo čast, presenetil je Nico Rosberg s petim mestom, opazen napredek pa so dosegli pri moštvu Forde India. Giancarlo Fisichella je bil na koncu deseti, polom pa so ponovno doživeli pri McLarnu. Kovalainen je po trčenju z Bourdaisom moral odstopiti, Hamilton pa je bil s 16. mestom zelo daleč od točk.

Formula ena, ki se podaja negotovi prihodnosti naproti, združenje FOTA je celo že objavilo osnutek koledarja za novo dirkaško prvenstvo (na njem je kar nekaj dirkališč, kjer je formula ena že gostovala in so se morali zaradi prevelikih zahteva Bernija Ecclestona odpovedati dirkam), naslednja preizkušnja za dirkače pa bo na sporedu 12. julija na Nürburgringu, kjer bodo Nemci želeli ponovno videti Vettla na najvišji stopnički.