V letu 2008 je bila povprečna rast spletnega oglaševanja v Evropi 20-odstotna, je pokazala najnovejša raziskava evropskega Urada za interaktivno oglaševanje (IAB Europe). Evropski trg spletnega oglaševanja je bil lani vreden 12,9 milijarde evrov in se je že precej približal vrednosti ameriškega trga - ta je leta 2008 pritegnil 16,6 milijarde evrov oglaševalskega denarja z 10,6-odstotno letno rastjo. Največji delež spletnega oglaševalskega kolača v devetnajstih evropskih državah, ki so zajete v raziskavo IAB, je tudi letos doseglo iskalno oglaševanje (43-odstotni delež), sledijo prikazovalni oglasi (29-odstotni delež) in mali oglasi (26 odstotkov), na zadnjem mestu pa je trženje z elektronsko pošto (2-odstotni delež).

Na kongresu Interact, posvečenem inovacijam v digitalnem oglaševanju, ki se je minuli teden odvijal v Bruslju, je Alain Heureux, predsednik IAB Europe, povedal, da so napovedi za letošnje leto manj obetavne. Zrelim trgom spletnega oglaševanja, kot so Velika Britanija, Nemčija in Francija, napovedujejo ničelne stopnje rasti, drugim večjim trgom pa največ petodstotno rast. Po besedah Heureuxa to ni razlog za zaskrbljenost, saj spletno oglaševanje med vsemi marketinškimi aktivnostmi in mediji še vedno doživlja razcvet. Svoj delež v oglaševalskem kolaču bo spletno oglaševanje tudi letos še povečevalo, predvsem na račun tradicionalnih medijev, ki se jim glede pričakovanih oglaševalskih sredstev menda obeta porazno leto.