Najzmogljivejši dizelski motor v zgodovini znamke Citroën obema limuzinama iz izbora daje prednosti, ki dodatno povečujejo njun splošno priznan sloves. Da je dizelski motor V6 lahko dosegel to raven, so bile potrebne korenite spremembe. Delovna prostornina zdaj dosega 3 litre, motor ima nov sistem neposrednega vbrizgavanja po skupnem vodu (common-rail) tretje generacije, nove zgorevalne komore, sistem dveh turbokompresorjev z variabilno geometrijo omogoča kompresijsko polnjenje, povratno vodenje izpušnih plinov in sistem za ponovno izrabo energije pri upočasnjevanju. Motor zdaj razvije moč 177 kW (240 KM), kar je 18 odstotkov več, in doseže največji navor 450 Nm pri 1600 vrt/min. Še vedno je vgrajen s 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom, poraba pri kombinirani vožnji pri obeh vozilih znaša 7,4 l/100 km, emisija plina CO2 pa 195 g/km.
"Vozili C5 in C6 sta z motorjem V6 HDi 240 FAP odslej na najvišji stopnji v svojem razredu, saj imata motor, na katerega bi bili ponosni celo najbolj priznani specializirani proizvajalci," je izjavil Jean-Marc Gales, generalni direktor znamke Citroën.
Motorne značilnosti se kažejo v boljših zmogljivostih: višja največja hitrost, izvrstni pospeški (0 do 100 km/h v 7,9 s za model C5 in 8,5 s za C6, en kilometer z mesta prvi model prevozi v 28,5, drugi pa v 29 sekundah) in boljši pospeški (80 do 120 km/h v 4,9 in 5,2 sekunde).

Hkrati pa je močno zmanjšana tudi poraba goriva. Poraba goriva obeh modelov pri mešani vožnji znaša 7,4 litra na 100 kilometrov, emisija plina CO2 pa 195 g/km. Zadnja navedena vrednost ustreza 12 odstotkov zmanjšanju pri modelu C5 in 15 odstotkov pri C6, kar ponovno potrjuje okoljevarstveno politiko, ki jo izvaja znamka Citroën.
Ta motor že zdaj ustreza bodoči normi proti onesnaževanju Euro V, ki bo januarja 2011 stopila v veljavo za nova vozila. Po zaslugi sprememb, ki so povezane s sistemom skupnega vbrizgalnega voda in z novim sistemom EGR, motor ustreza novi normi proti onesnaževanju.