Pri KTM, ki uporablja zmogljivejše motorje, so pojasnili, da jih na spremembo pravil prireditelji niso opozorili. "Vsaka športna pravila potrebujejo spremembe in dopolnitve, da bi lahko sledili napredku in vzdrževali zanimanje za šport, toda uvedba sprememb zahteva svoj čas," je dejal KTM-ov svetovalec za motošport Heinz Kinigadner.

Zmagovalec Dakarja 2009, Španec Marc Coma, je vozil KTM, tako kot tudi prejšnjih sedem zmagovalcev, z njim pa dirka tudi slovenski predstavnik Miran Stanovnik. Kot je pojasnil "puščavski lisjak", francoski prireditelji relija Dakar pravila tolmačijo kar malce po svoje. Tako bi na primer poklicni dirkači na reliju vozili z motorji do 450 ccm, amaterji, med katere sodi tudi Stanovnik, pa bi lahko nastopili z močnejšimi, a bi jim vgradili restriktorje za zmanjšanje moči.

"Najprej se postavlja vprašanje, kdo je profesionalec in kdo amater. Sam sem amater, saj imam še službo, toda organizatorji, s katerimi sem se danes pogovarjal, mi niso znali ponuditi pravega odgovora na to vprašanje, saj ne vedo točno, kam kdo spada. Potem je tu sporna tudi vgradnja restriktorjev: kdo bi nam jih vgrajeval in ali bi dejansko imeli vsi enaka izhodišča. Pomembno je tudi to, da če bi amaterji nastopili z restriktorji, bi to vseeno pomenilo, da imamo 30 kilogramov težje motorje kot konkurenca. Skratka, nejasnosti je še ogromno in glede na izkušnje s prireditelji ne verjamem, da se bodo vsi ti sklepi tudi obdržali," je dejal Stanovnik, ki sicer vozi 690 kubični motocikel. Pri njegovem razvoju je tudi sodeloval kot testni voznik.

"KTM je premočan na reliju Dakar. Več kot 60 odstotkov tekmovalcev vozi na teh motociklih. Razumem in podpiram njegovo ostro reakcijo, ampak - kot že rečeno - bržkone bo v naslednjih mesecih še kar nekaj razprav glede teh pravil. Sumim pa tudi to, da v ozadju vsega tega stoji japonska ekipa, ki pač nima močnejših motorjev kot 450 ccm, na drugi strani pa si tudi prireditelji želijo privabiti še kakšnega izdelovalca v svojo karavano," je še dodal Stanovnik in poudaril, da bo Dakar 2010 očitno le vmesna faza pred selitvijo vseh sodelujočih na 450-kubične motocikle.