V družini Rotar je dirkanje nekaj povsem običajnega. Že Davidov oče Tone je leta 1976 začel dirkati v kartingu in je leta 1980 prvič osvojil naslov državnega prvaka takratne države Jugoslavije. Nato je prvak postal še v naslednjih dveh letih in za trikratno zaporedno osvojitev prvaka je dobil leta 1982 takrat najvišje dirkaško priznanje Zlata čelada. Leta 1998 je njegovo pot nadaljeval sin David, ki je že takrat presenetil kartingško srenjo, saj je na svoji prvi dirki tudi takoj zmagal! Z uspehi je nadaljeval in po koncu sezone 2002 je za peti zaporedni osvojeni naslov državnega prvaka tudi David dobil nagrado Kristalna čelada AMZS. Zato David danes velja za najuspešnejšega kartista v Sloveniji. Korak naprej je bila Italija: naša zahodna soseda velja za obvezno dirkaško postajo vsakega mladega dirkača, saj je konkurenca v Italiji izredno močna. Tam so se kalili številni mladi talenti, ki so kasneje uspeli v dirkaškem športu, če omenimo le Ayrtona Senno, Jarna Trullija, Giancarla Fisichello, Jensona Buttona, Fernanda Alonsa in številne druge.

V Sloveniji je David Rotar zmagal povsod, kjer se je pojavil, v Italiji pa je nato prestopil v formulo renault monza. Po nekaj obetavnih dirkah je bilo njegove kariere nato nenadoma konec. Na poti je bila največja prepreka in prekletstvo dirkaškega športa: denar. Finančno breme je za družino Rotar v enosednih dirkalnikih postalo preveliko in po nekaj poskusih je David za dobra štiri leta obesil čelado na klin. Ko je že vse kazalo, da je dirkaški ogenj v njem ugasnil, se je zgodilo ravno obratno.

Vmes je testiral dirkalnik formule BMW in formule renault 2,0, zares pa se je zadeva začela premikati, ko je s pomočjo tistih, ki verjamejo v njegov talent, prišel do sedeža v formuli palmer audi. Formula palmer audi je ena od odličnih odskočnih desk za mlade dirkače, saj za precej razumen denar nudi dirkačem možnosti spoznavanja dela in dirk s povsem klasičnimi enosednimi dirkalniki. Prvenstvo poteka pod budnim očesom nekdanjega dirkača formule 1 Jonathana Palmerja, ki skrbi tudi za novonastalo prvenstvo formule 2.

Dirkalnike FPA poganjajo Audijevi 1,8-litrski turbo motorji, ki zmorejo 221 kW (300 KM), s pritiskom na gumb pa lahko dirkač med dirko osemkrat po osem sekund moč motorja poveča na 264 kW (360 KM). Dirkalnik, ki je narejen po varnostnih standardih formule 3, tako zmore največjo hitrost 270 km/h, ter do 100 km/h pospeši v 2,8 sekunde.

Formula palmer audi (FPA) letos obstaja že enajsto sezono, do sedaj pa je služila kot odskočna deska številnim danes uveljavljenim dirkačem kot so na primer Justin Wilson (F1, Champcar), Garry Paffet (DTM, testni voznik F1), Andy Priaulx (trikratni prvak WTCC) in Giorgio Pantano (F1, prvak GP2).

Zaradi vedno bolj zapletenega dela z dirkaško tehniko mu pri tem pomaga še en izkušen dirkač in lastnik moštva, zamejski Slovenec Alberto Zenič. A dejstvo je, da je David kar nekaj let dirkaško počival in da se mora šele dobro navaditi dirkalnika, dela z mehaniki, spoznati pa mora tudi steze, na katerih bo letos dirkal. "Seveda čutim, da nekaj let nisem dirkal, malce sem 'zarjavel', prav tako nisem še najbolj seznanjen z dirkalnikom in seveda s stezami v Veliki Britaniji. A vseeno se hitro učim, tako da bo na naslednjih dirkah že bolje. Predvsem pa sem vesel, da lahko spet dirkam. Pred prvo dirko sem imel malo treme, saj smo dirkači zelo izenačeni, vseh 22 se nas drenja v razmaku dveh sekund," je po prvih preizkušnjah povedal David Rotar.