Zaključno prireditev, Izbor za pesem Evrovizije, si je ogledalo kar 245.800 gledalcev oziroma 45 odstotkov gledalcev televizije v času oddaje. Raziskava gledanosti agencije AGB Nielsen Media Research zajema panelni vzorec 450 gospodinjstev z gledalci, starimi nad 4 leta. Izbor za pesem Evrovizije je bil v soboto, 16. maja, najbolj gledana oddaja v slovenskih televizijskih programih.

Za svojo najljubšo skladbo na Izboru za pesem Evrovizije je glasovalo 21.213 gledalcev. Največ točk, 12, so namenili pesmi Bosne in Hercegovine, 10 norveški skladbi, 8 hrvaški, 7 albanski, 6 azerbajdžanski, 5 danski, 4 islandski, 3 grški, 2 estonski in eno točko britanski.

Strokovna žirija – sestavljali so jo Anžej Dežan, pevec, udeleženec Evrosonga 2006, Nuša Derenda, pevka, udeleženka Evrosonga 2001, Matjaž Vlašič, skladatelj, večkratni udeleženec Evrosonga, Aida Kurtović in Dušan Hren, odgovorni urednik Razvedrilnega programa v 80-ih in začetku 90-ih let, glasbenik, večkratni vodja jugoslovanske delegacije – pa je dala 12 točk norveški skladbi, 10 francoski, 8 bosanski, 7 britanski, 6 danski, 5 grški, 4 islandski, 3 moldavijski, 2 švedski in eno armenski.

Po seštevku točk iz glasovanja gledalcev in iz glasovanja žirije so bile Slovencem najbolj všeč skladbe Norveške (12 točk), Bosne in Hercegovine (10 točk), Danske (8 točk), Francije (7 točk), Hrvaške (6 točk), Islandije (5 točk), Grčije (4 točke), Velike Britanije (3 točke), Albanije (2 točki) in Azerbajdžana (1 točka). Pri enakem seštevku točk glasovanja žirije in televotinga so namreč višje uvrščene skladbe, ki jim je več točk namenila naša publika.