Karoserija F430 bo dvobarvna in bo spominjala na tradicionalni barvi mesta Aquila, ki ga je potres najbolj prizadel. Vozilu bo dodan tudi certifikat s podpisom predsednika Ferrarija Luce di Montezemola in spominska tablica s posebnim posvetilom v spomin na donacijo.

Donator bo povabljen v Maranello, kjer bodo dogovorili še zadnje podrobnosti, Ferrari pa je ponudil tudi možnost opreme vozila z opcijami iz bogatega seznama kataloga Carrozzeria Scaglietti.

F430
F430 je bil predstavljen leta 2004 in predstavlja vrh Ferrarijevega razvoja V8 berlinet. Vsak najmanjši del vozila je nastal po navdihu raziskav inženirjev v Ferrarijevem dirkaškem oddelku F1 Gestione Sportiva. Rezultat je zelo inovativno vozilo z izjemno zmogljivostjo, ki jo omogočajo najnovejše tehnologije, kot sta na primer elektronski diferencial (E-Diff ), ki je bil prvotno razvit za njihove dirkalnike formule 1, ter z možnostjo nadzora dinamičnih nastavitev vozila.

Tehnične specifikacije
Tip motorja 90° V8
Delovna prostornima 4308 kubičnih centimetrov
Kompresijsko razmerje 11,3:1
Največja moč 360 kW (490 KM) pri 8500 vrt/min
Največji navor 465 Nm pri 5250 vrt/min
Menjalnik F1 z obvolanskimi ročicami
Suha teža1450 kg
Dolžina 4512 mm
Širina 1923 mm
Višina 1214 mm
Medosna razdalja 2600 mm
Maksimalna hitrost več kot 315 km/h
0-100 km/h (62 mph) 4,0 s
Poraba goriva 15,2 l/100 km (kombiniran cikel)
CO2 emisije 345 g/km (kombiniran cikel)