Moštvo Rossa Brawna, ki je pred začetkom sezone pozvalo vsa moštva, naj se na skupnem sestanku dogovorijo glede difuzorjev, naletelo pa je na arogantne odgovore (aroganten molk) najboljših, si je tako privozilo pomembno prednost pred nadaljevanjem sezone. Predvsem pri Ferrariju in McLarnu manjka kar nekaj testnih kilometrov z novim difuzorjem, a vseeno moštva, ki so vložila protest, ne bodo mirovala. Odzivi na razsodbo FIA so bili glasni s strani "poražencev". Pri Renaultu je Flavio Briatore: "Tudi mi smo pripravili dvonivojski difuzor, ga predstavili mednarodni zvezi in ta nam je prepovedala njegovo uporabo. Zdaj pa so taki difuzorji naenkrat legalni! A naš je pripravljen in nameravamo ga uporabiti že v Šanghaju."

Pri Ferrariju so streljali s hujšimi obtožbami, vseeno pa priznavajo, da je njihov letošnji F60 vse prej kot dobra konstrukcija. Dirkalnik bodo morali zdaj temeljito prenoviti in prilagoditi, korenito pa so "zarezali" tudi v samo strukturo moštva, saj bo nekaj ključnih ljudi ostalo v tovarni in se posvetilo drugim nalogam oziroma razvoju dirkalnika. "Dovolj je teh komedij, za letos smo si privoščili veliko preveč napak in napačnih odločitev," je bil oster Luca di Montezemolo po najslabšem začetku sezone za rdeče od leta 1992 dalje.

Pri McLarnu so strasti še vedno razgrete zaradi dogodkov po dirki v Avstraliji. Lewis Hamilton, ki je na ukaz moštva moral lagati pri FIA o prehitevanju za varnostnim avtomobilom, je bil tik pred tem, da izstopi iz moštva. V nasprotno ga je prepričal vodja Mercedes Motorsport Norbert Haug, srebrni pa so si vseeno na glavo navlekli že tako dovolj zamerljive funkcionarje FIA. Mediji sedaj ugibajo o možnih dodatnih kaznih za McLaren, vključno z njihovo izključitvijo iz letošnjega prvenstva. A FIA je v primeru McLaren ostra in dosledna, pri drugih moštvih pa je bila marsikdaj že pripravljena zamižati na eno oko.

Večja senzacija pa je sledila včeraj, ko je nekdanji vodja moštva Ron Dennis, ki je bil za krmilom McLarna 18 let, naznanil, da se popolnoma umika iz moštva formule ena: "Nihče me ni prisilil v to, a prišel je čas, ko se moram posvetiti drugim projektom. Verjamem, da kar nekaj članov formule ena, na primer Max Mosley in Bernie Ecclestone, ne bo zelo razočaranih zaradi mojega odhoda." Dennis vseeno ostaja vpliven del skupine McLaren, saj ima v lasti 15 odstotkov moštva, v prihodnje pa se bo posvetil razvoju cestnih športnih avtomobilov: prvi naj bi luč sveta ugledal leta 2011, v kar je podjetje vložilo 280 milijonov evrov.