Tako nam je vzroke za podobne nesreče nanizal človek, ki dolga leta "živi" z letalstvom in letališčem v Lescah in ima bogate izkušnje na tem področju: "V času, ko je za svojce hudo, nočem razglabljati o krivdi, ki je zdaj pomembnejša za preventivno plat. Vsekakor pa je treba vedeti, da tudi motorno letalo takega tipa lahko nekaj časa 'jadra' brez motorja, če je le hitrosti dovolj in če pilot ravna pravilno in če so primerne razmere za letenje (vzgon). Seveda pa se je treba odzvati hitro in v takem trenutku so zelo dragocene izkušnje. Če pilotira manj izkušen pilot, lahko nenaden dogodek povzroči tudi napačne odzive," je dejal sogovornik.

Šele temeljita preiskava bo razkrila dejanski vzrok za strmoglavljenje letala. Pri letalih starost ni odločilna, bistveno pa je - po oceni strokovnjaka - dosledno spoštovanje vseh rokov za zamenjavo motorja (po določenem številu ur letenja) in nosilnih delov.

V Lescah se še spomnijo zadnje tragične nesreče jadralnega pilota pred več kot 15 leti. Zadnji je z drugim letalom trčil v zraku in za enega letalca se je nesreča tragično končala.

Sicer pa je zadnje čase predmet polemik tudi letališče samo, ker se v radovljiški občini skupina občanov bojuje proti asfaltni stezi, ki bi omogočila razvoj letališča, občina pa je za to že dobila denar.

Steza je zdaj še nerodno zasukana v smer nove avtoceste, vendar načrtujejo izgradnjo nove steze. Nasprotniki širitve letališča občini očitajo, da so pri pridobivanju dovoljenj pozabili na nekatere varnostne ukrepe, direktor občinske uprave Boris Marčetič pa je nedavno za Dnevnik zatrdil, da so v fazi pridobivanja gradbenega dovoljenja za novo stezo in da spoštujejo prav vse potrebno za varnost in s tem razvoj letališča. Zagotovo pa bi razbito letalo lahko imelo na asfaltni stezi večjo vzletno hitrost in s tem dodatne možnosti za manevre, ki bi morda lahko preprečili tako hude posledice. Toda: to so zgolj teorije in ugibanja, skrivnostne okoliščine padca letala pri Vrbnjah pa sta nesrečna oče in sin žal odnesla s seboj v smrt.