Tehnične in ostale novosti so temeljito premešale razmerja moči. Jasnega favorita zaenkrat ni, kar nekaj dirkačev je dovolj hitrih, da bi lahko zmagali že na prvi od letošnjih 17 dirk, več odgovorov pa bomo seveda dobili v nedeljo po 58 krogih v Albert Parku v Melbournu. Dirkači že pridno nabirajo vtise o stezi, v zakulisju pa vre na številnih področjih. Še največjo težavo odgovornim predstavlja spor o difuzorjih, oziroma o interpretaciji novih tehničnih pravil. Želja FIA je bila, da bi difuzorji, aerodinamični dodatki na zadku dirkalnika, ki optimalno vodijo tok zraka izpod dirkalnika, imeli manj vpliva na obnašanje dirkalnika na stezi , zato so tudi predpisali obliko, kakršno naj bi ti dodatki imeli.

Mednarodna avtomobilistična zveza (FIA) je zaradi birokratskih ovir in prepozne vročitve ustrezne dokumentacije zavrnila protest moštva BMW proti difuzorjem ekip Brawn, Toyota in Williams. Pri Red Bullu, Ferrariju in Renaultu so bili bolj hitri, tako da so morali odgovorni sprejeti njihove proteste o isti zadevi. Ker lahko pričakujemo, da se bo tista stranka, ki bo protest izgubila, na odločitev pritožila, vse kaže, da bodo o tem razpravljali na pritožbenem sodišču FIA šele čez nekaj tednov, rezultati dirk v Avstraliji in Malezije prihodnjo nedeljo pa bodo tako najverjetneje le začasni. Moštvi McLaren in Renault sta se zapletli v spor z nedavnim ločencem Bernijem Ecclestonom. Trdijo, da jima Ecclestone dolguje še precej denarja, govori se o 200 milijonih dolarjev, ki jih je obljubil moštvom ob podpisu nove Concordske pogodbe maja 2006. Ron Dennis (McLaren) in Flavio Briatore (Renault) sta celo zagrozila, da ne bosta odpeljala dirkalnikov na prvo dirko v Avstralijo, a očitno so se strasti pomirile in so dosegli kompromis okoli denarja, saj sta obe moštvi že na prizorišču nedeljske dirke.

Denar povzroča glavobol tudi prirediteljem letošnje VN Avstralije, saj so Avstralci z organizacijo te dirke že v minulih letih zabredli globoko v rdeče številke, finančno pa se zapleta tudi pri novem moštvu Brawn. Denarja imajo le za nekaj prvih dirk sezone, zdaj jih je dodatno udaril še Ecclestone. Čeprav so nastali iz ostankov moštva Honda, sta jih Ecclestone in FIA vpisala v prvenstvo kot novo moštvo. V začetku leta 2008 je Ecclestone namreč moštvom namenil 378 milijonov dolarjev, od tega 30,2 milijona moštvu Honda. Kot Hondinemu nasledniku naj bi ta denar pripadal moštvu Brawn, a se je Ecclestone obesil na drugo podrobnost: moštvo lahko spremeni ime le na vsakih pet let. Ker se je predhodno moštvo leta 2005 preimenovalo iz BAR v Hondo, se letos torej ne bi smeli znova preimenovati. Zato Brawnu letos ne bi pripadal denar, ki ga Ecclestone razdeli moštvom. V ozadju naj bi tičala zamera Brawnu, saj je mali Anglež želel v formulo ena pripeljati novega investitorja in je bil odločno proti menedžerskemu prevzemu s strani Rossa Brawna.

Poleg tega, da so moštvu Brawn zdaj kot novincu dodelili zadnje garaže v boksih, se je zapletlo pri štartnih številkah. Prvotno naj bi bilo zadnje moštvo Force India, njuna dirkača naj bi dobila štartni številki 20 in 21. A ti naj bi zdaj pripadli Brawnu, Indijci pa bi dobili številki 18 in 19, ki sta bili najprej dodeljeni Brawnu. Pri Force India so se temu uprli, saj so ves svoj PR in reklamni material oblikovali na osnovi štartnih številk 20 in 21, zato jih bodo lahko še naprej obdržali, Brawnu pa je FIA dodeli novi številki: 22 in 23. Torej letos na štartu ne bo dirkalnikov s številkama 18 in 19.