Začnimo pri tehniki: aerodinamika dirkalnikov je namreč tako zelo omejena, da so morali konstruktorji na kolesa postaviti vse prej kot privlačne dirkalnike. Mednarodna avtomobilistična zveza FIA se je tako vrnila h koreninam, ko je svet hitrih štirikolesnikov še obvladoval mehanski oprijem. Zato naj bi bilo prehitevanje lažje in predvsem naj bi ga bilo veliko več, čeravno že nekaj zadnjih sezon dinamike na dirkališčih nikakor ni manjkalo.

Tako so se po enajstih letih spet vrnile brezprofilne pnevmatike, sprednje krilce je veliko večje in nameščeno nižje. Še bolj pomembno je, da lahko dirkač med vožnjo dvakrat v enem krogu sam spremeni naklon elementov krilca za 6 stopinj. Zadnje krilce je zato zdaj veliko ožje ter nekoliko višje, prepovedani pa so razni usmerjevalni dodatki na karoseriji.

Velik korak naprej je seveda sistem KERS, ki omogoča ponovno izrabo dela energije, ki se sprošča pri zaviranju. Sistem je zapleten, v osnovi pa deluje preko elektromotorja, ki pomaga "glavnemu" osemvaljniku pri pogonu dirkalnika. Ker so moštva skozi celo zimo bolj ali manj uspešno preskušala KERS, jih nekaj sezone ne bo začelo s tem sistemom, Renault pa je med drugim že potrdil, da ga bodo vgradili v svoja dirkalnika že na prvi dirki v Avstraliji.

Največje število vrtljajev so zmanjšali na 18.000, vsako moštvo pa bo za celo sezono imelo na voljo le 20 motorjev. Vsak dirkač jih bo imel po osem, štiri pa bodo na voljo za testiranja. Motor za dirko bo moral dirkač uporabiti že na petkovih treningih. Za vsak dodatno uporabljen motor bo dirkač kaznovan z deset mest slabšim štartnim mestom na naslednji dirki.

Na testiranjih so moštva seveda še malce blefirala in niso hotela razkriti prav vseh kart. V oči je bodlo dejstvo, da so bili pri McLarnu počasnejši, kot se je to pričakovalo, pri Brawnu (moštvo je nastalo s prevzemom Hondine ekipe s strani nekdanjega soustvarjalca Schumacherjeve zgodbe o uspehu Rossa Brawna) pa so bili več kot presenetljivo zelo hitri. Posebej nenavadno je to zaradi tega, ker je bil njihov dirkalnik narejen tako rekoč v zadnji minuti. Med dirkači je bilo bore malo sprememb. Poslovil se je veteran David Coulthard, k moštvu Toro Rosso pa je prestopil novinec Sebastien Buemi.

Letos bo torej na sporedu 17 dirk, med katerimi je nova mestna steza v Abu Dabiju. Ta bo gostila zadnjo dirko sezone, za katero mnogi upajo, da bo vsaj tako razburljiva, kot je bila lanska.