Svetovno prvenstvu v reliju je s tem zgolj v 24 urah ostalo brez tretjine ekip. Ostala sta le še Citroen in Ford, ki podpirata štiri ekipe.

"Leta 2009 ne bomo sodelovali v SP v reliju. V ta korak smo bili prisiljeni zaradi globalne krize, ki jo je jeseni sprožila finančna kriza v ZDA. Posebej je prizadeta avtomobilska industrija. Tudi naša družba, ki ima povsem spremenjene pogoje poslovanja. Naša sredstva v reliju niso bila tako velika, kot znašajo v formuli 1, vendar pa so imela pomemben delež v našem poslovanju, ki se dramatično krči," je na novinarski konferenci pojasnil Kjoji Takenaka, predsednik Fuji Heavy Industries (FHI), matične firme Subaruja.

"Naša poslovna področja so se ob nedavnih gospodarskih premikih precej spremenila," je podjetje Subaru med drugim zapisalo v izjavi za javnost. Subaru je bil del svetovnega prvenstva v reliju kar 19 let, v tem času pa je osvojil tri konstruktorske naslove med letoma 1995 in 1997 ter tri naslove prvaka s svojimi vozniki; prvaki so bili Britanca Colin McRae (1995) in Richard Burns (2001) ter Norvežan Petter Solberg (2003). Subaru, vozniki so s to znamko zabeležili 47 zmag v SP v reliju, je bil v prejšnji sezoni tretji med šestimi ekipami v boju za naslov konstruktorskega prvaka v reliju.

"Subarujev odhod iz SP v reliju je velika izguba, saj je bila ekipa ena izmed ikon našega športa in je dala prvake, kot sta Colin McRae in Richard Burns. Čeprav se je s to odločitvijo zaprlo pomembno poglavje v zgodovini, pa smo cilje usmerili v prihodnost," je dejal David Richards, predsednik firme Prodrive in Aston Martin. Subaru je z britansko firmo Prodrive 19 let sodeloval v SP v reliju.