V svojem delu, namenjenemu tistim, ki iščejo srečo, duhovnik iz West Sussexa opozarja, da moderni družbi grozi, da bo izgubila dušo, saj je potrošništvo pomembnejše od duhovnosti. Jamison trdi, da so ljudje vedno bolj obsedeni z delom, spolnostjo in hrano ter da ignorirajonapade s strani družb, ki služijo na oglaševanju lažnih obljub za večji uspeh. Duhovnik družbo Walt Disney kritizira zato, ker meni, da je tipičen primer promoviranja potrošništva kot alternativo iskanju sreče v tradicionalni morali.

Jamison pravi, da sta Disneyjeva animirana filma Trnuljčica in 101 Dalmatinec primera pravljic, v katerih sicer res poteka bitka med dobrim in zlim, a otrokom pravzaprav sporočata, kaj je to pohlep in katero proizvode potrebujejo. „Sporočilo vsake knjige, filma, zabavnega parka in majice je, da jih naši otroci nujno potrebujejo. Otroci so prepričani, da bodo srečnejši, če bodo dobili nov DVD ali si ogledali nov Disneyjev film. Disneyland je kot nekakšno romarsko mesto, v katerega se valijo gruče otrok in staršev,“ je dejal.

Družbo Walt Disney sta leta 1923. ustanovila brata Walt in Roy Disney. Družba je ena izmed največjih zabavnih družb na svetu, hkrati pa je tudi lastnik 11 zabavnih parkov. Disneyjevi filmski studii so posneli že 200 filmov.