Sedemintridesetletnik se je na mokri stezi zapletel z Nicom Rosbergom in moštvenim kolegom Kazukijem Nakajimo, zaradi česar je moral parkirati svoj Red Bull na travi. "Zelo sem razočaran. Kariere nisem želel zaključiti na takšen način. V prvi ovinek sem zapeljal previdno in pustil dovolj prostora dirkaču na notranji strani, a me je Rosberg na žalost zadel, zaradi česar sem se zavrtel. Mislil sem, da bom kljub temu lahko nadaljeval, toda v sprednji del formule se je zaletel Nakajima in vsega je bilo konec," je dejal potrti Škot.

Coulthard se v petnajstletni karieri dirkača formule ena najbolj spominja trenutka, ko je na poti do zmage na veliki nagradi Francije leta 2000 Michaelu Schumacherju pokazal srednji prst. To je bila ena izmed trinajstih zmag, ki si jih je Škot privozil. Prav prisotnost dominantnega Nemca je Coulthardu preprečila osvojitev vsaj enega naslova svetovnega prvaka. Najboljšo sezono je imel leta 2001, ko je kot član McLaren Mercedesa osvojil končno drugo mesto, takoj za Schumacherjem. Na tretjem mestu končne razpredelnice se je znašel kar štirikrat. "Vem, da so mnenja o moji kvaliteti deljena. Če bi osvojil naslov svetovnega prvaka, bi bilo seveda drugače, toda končal sem na drugem mestu. Kdo se v resnici spomni drugega na nogometnem svetovnem prvenstvu ali drugega na olimpijskem teku na 100 metrov? Nihče. Vse je odvisno od zmag in osvojenih naslovov. Toda ne počutim se prav nič slabo, saj sem se uvrstil tik za najboljšega dirkača v zgodovini tega športa. Imel sem to nesrečo, da sem dirkal v času sedemkratnega svetovnega prvaka," je svoj pogled razkril David Coulthard, ki se bo v prihodnje preizkusil tudi kot televizijski komentator na britanskem BBC.

To je dokaj optimistična filozofija Škota, ki je leta 2000 komaj preživel nesrečo lastnega letala, v kateri sta umrla pilot in kopilot. Zadnjič je Coulthard slavil leta 2003 na veliki nagradi Avstralije, leta 1999 in 2000 pa je zmagal pred domačimi navijači v Silverstonu. Ti uspehi pa v Škotovem spominu niso najbolj priljubljeni, saj ne želi razmišljati o preteklosti: "Nisem človek, ki bi živel od preteklih dosežkov. Ne govorim o dobrih starih časih, saj se tudi sedaj počutim odlično. Veliko me sprašujejo o začetku moje kariere leta 1994, toda to je že tako daleč stran, da se določenih stvari sploh več ne spomnim. Povem vam lahko le, da sem neizmerno užival v vlogi dirkača formule ena."

Coulthardova kariera se je začela po smrti velikega Ayrtona Senne, ko je čez noč iz testnega dirkača postal prvi voznik Williamsa. Prvo zmago si je privozil leta 1995 na veliki nagradi Portugalske, nato pa jih je v nadaljnjih devetih letih kot voznik McLaren Mercedesa zbral še dvanajst. Škot je zadnje štiri sezone vozil za moštvo Red Bull, kjer bo od sedaj naprej zadolžen za testiranje in razvijanje dirkalnika. Na vprašanje o najlepših spominih je dejal: "Nekaj dirk prav gotovo izstopa. Tisti, ki podrobno spremljajo formulo ena, se bodo spomnili, kako sem Michaelu Schumacherju leta 2000 v Magny-Couru pokazal sredinec. Na to potezo nisem ponosen, saj ni bila pametna. Toda tisto je bila dirka, polna emocij. Michael me je po startu želel izriniti iz proge in zato sem padel na tretje mesto. Nato sem se na vse pretege trudil, da sem prišel na drugo ter v zaključku tudi na prvo mesto, prav pred Schumacherja. Druga zmaga v Monaku leta 2002 je bila tudi posebna, saj sem vodil od samega začetka. Na taki progi, ki ne dopušča napak, je to izredno težko. Dvourna vožnja po ozkih ulicah, kjer je izjemno vroče, te psihično popolnoma izčrpa. Vsakemu, ki bi mi rekel, da nisem dober dirkač, bi v obrambo postavil prav to dirko, saj je dober dokaz, da sem znal zmagati na najtežjem dirkališču."