Razstava v Rimu bo prikazala tako razlike med severnjaško in italijansko umetnostjo kot tudi tiste točke, ki so jima skupne. Pripovedovala bo o vplivu italijanskih umetnikov na severnjake, pa tudi o tem, kako so severnjaki slikali svetlobo. Iz razstavljenih del bo mogoče razbrati, kako se je v tem času spremenilo mecenstvo. Če je portrete prej naročala le aristokracija, so sedaj naročniki portretov postali tudi premožni meščani. Umetniki so namesto strogo formalnih portretov začeli slikati intimnejše portrete ljudi v njihovem domačem okolju.

Slike za razstavo je posodila berlinska Slikarska galerija. Med Rembrandtovimi deli bo v Rimu denimo razstavljen portret Hendrickje Stoffels, tu pa bo tudi slika moža z zlato čelado, ki je dolgo veljala za eno Rembrandtovih najboljših del, vendar se je pozneje izkazalo, da gre pravzaprav za delo nekega Rembrandtovega učenca. Med deli, ki bodo na razstavi, velja omeniti še dečka s flavto Fransa Halsa ter dve sliki Pietra de Hoocha.

Razstava, naslovljena Od Rembrandta do Veermerja - meščanske vrednote v flamskem in nizozemskem slikarstvu v 17. stoletju (Da Rembrandt a Vermeer - Valori civili della pittura fiamminga e olandese del'600), bo odprta od 11. novembra do 15. februarja 2009.