“Igra se je spremenila ta teden.” je dejal Mark Esiri, vodilni pri podjetju Smythson, ki se ukvarja s prodajo usnjenih in drugih luksuznih izdelkov. Omenjeno podjetje se spremembam prilagaja tudi tako, da nekatere manj prestižne izdelke ponuja po nižjih cenah. “Upanje, da se bodo razmere izboljšale, ni strategija.” je komentiral Esri.

Spremembe tudi pri najbogatejših

Beverley Aspinall, upravna direktorica slavne prodajalne Fortnum & Mason, ki se nahaja na bližnji ulici Piccadilly, je povedala, da se pojavljajo spremembe tudi pri najbogatejših kupcih. Dejala je, da so tudi premožni ljudje postali zaskrbljeni za svoj denar in se bojijo dogodkov, ki se lahko zgodijo v prihodnosti.

Vodilna britanska trgovska organizacija British Retail Consortium je opozarja na nepredvidljivost situacije. Prodajalne v središču Londona so septembra zabeležile 0,04 odstotni padec nakupov, kar je najslabši rezultat od poletja 2005.

Nove ekonomske razmere so zahtevale prilagoditve tudi pri prodajalcih na londonskem West Endu. Gre predvsem za nižanje cen in poudarek na prihajajoči sezoni božičnih nakupov.

Ameriški trg

Nick English, direktor podjetja Bremont, ki izdeluje prestižne ure, je dejal, da je podjetje na ameriškem trgu zabeležilo velike spremembe že pred dvema tednoma. “Ameriški trg v zadnjih nekaj tednih stagnira. Dan zloma nastopi, ko se prodaja ustavi.” je povedal.

Kljub ekonomski krizi pa prodaji prestižnih predmetov kaže mnogo bolje kot prodaji izdelkov, namenjenih široki potrošnji. Aspinallova je poudarila, da je najbolj prepričljiv razlog za obstoj prestižnih trgovcev zgodovina, saj jim bo 300 let izkušenj s trgovanjem pomagalo prebroditi tudi to nevihto.