Ljudi močno moti tudi hrup tovornjakov po obremenjeni cesti proti Lazam, saj ni bila grajena za tak promet, zato že nastaja tudi škoda na objektih. "Mi še pasje ute ne moremo postaviti brez vseh papirjev, tu pa nam je pred nosom nastalo nekaj, kar ogroža zelena pljuča Kranja," sporočajo člani Iniciative za zeleno Stražišče in obupujejo nad pasivnostjo ustanov. "Povsem se strinjam z ljudmi, da na problem opozarjajo in ni res, da na občini takšne proteste zaklepamo v predale. Je pa zadeva precej bolj zahtevna, kot se zdi. Predvsem zato, ker je treba resnično ugotoviti, kaj je spornega, in ker so domala vse odločitve nastale za časa prejšnjega župana. Sam se zavzemam za jasno občinsko okoljsko politiko, zato zadevo na območju pri Stražišču preučujemo in bomo seznanili tudi krajane Stražišča, ki na to opozarjajo," je dejal kranjski župan Damijan Perne, ki je - mimogrede - krajan Stražišča.
Krajani Stražišča branijo svoje okolje
Del Kranja, ki leži pod Šmarjetno goro in Joštom, je priljubljeno izhodišče nedeljskih izletov. Žal pa tudi ljudje v tem predmestju Kranja zaman opozarjajo na početje podjetij, ki so svojo dejavnost umestila na območju Laze in ki opravljajo tudi za okolje nevarno dejavnost. Marko Špolad nas je seznanil z dosedanjimi aktivnostmi in poglavitnimi problemi, ki zadevajo tako promet kot onesnaževanje okolja. Vse trditve so podkrepili občani s 133 podpisi, a v Stražišču je nezadovoljnih vse več. Vse se je začelo dogajati, ko je bil župan Mohor Bogataj in je na območju bivše opekarne nastala manjša industrijska cona, ki jih sicer Kranju močno manjka. Krajani so ogorčeni, ker pri tem na občini niso ustrezno predvideli vseh problemov v zvezi z okoljem in ker so dovolili, da se onesnažuje tudi zaščiteno območje Natura 2000.