“TomTom ima edinstveno izhodišče, da lahko izkoristi rast prodaje navigacijskih naprav v avtomobilski industriji,” je dejal Harold Goddijn generalni direktor podjetja TomTom. “Mi smo ustvarili kategorijo avtomobilskih navigacijskih naprav, kakršne poznamo danes. Postali smo vodilna znamka, saj smo prepoznali potrebe in želje kupcev na področju navigacije in te želje tudi izpolnjujemo. Pred manj kot letom dni smo pomembno povečali naš avtomobilski oddelek, zdaj pa z veseljem sklepamo sodelovanje z Renaultom. S tem bodo naše navigacijske rešitve, ki so preproste za uporabo in ponujajo najboljše karte, vodenje ter prometne informacije, zdaj dosegljive veliko širšemu krogu ljudi.”

Renault je bila prva avtomobilska znamka, ki je ponudila popolnoma vgrajen navigacijski sistem, novinarji pa so ga v modelu Safrane leta 1994 preizkusili na prvih testnih vožnjah z navigacijskim sistemom Carminat v Evropi. “Danes Renault sklepa partnerstvo s podjetjem TomTom, katerega cilj je, da kupcem zagotovita povsem vgrajen sodoben navigacijski sistem za približno 500 evrov,” je dejal Patrick Pelata, izvršni podpredsednik in vodja Renaultovega odbora za Evropo. “Sodelovanje s ponudnikom navigacije bo povečalo prilagodljivost Renaulta in skrajšalo čas uvajanja izdelkov na trg, obenem pa s popolno vgradnjo zagotovilo ergonomsko dovršenost, kakovost, varnost in zanesljivost. Zavoljo tega preboja bodo Renaultovi kupci v naših prihodnjih izdelkih deležni še večje dodane vrednosti.”

Več podrobnosti o tehničnih rešitvah bo na voljo v letu 2009. Kartografijo bo zagotavljalo podjetje Tele Atlas.