Glede precej ostrega intervjuja za Dnevnikov Objektiv pa je povedal, da je zgolj odgovarjal na vprašanja, smer intervjuja pa vedno določajo spraševalci.

Predsednik SDS je še enkrat zavrnil namigovanja, da mu pri kampanji svetujejo tuji svetovalci, ter dodal, da celotno kampanjo njegove stranke vodi agencija Mangart, tako kot pred štirimi leti.

Na vprašanje, ali se mu ne zdi simptomatično, da so podjetja v državni lasti v trenutku, ko se je začel boj proti tajkunom, odtegnila oglase časniku Delo, je Janša spraševalcu odvrnil, da si je to izmislil, na nadaljnje vztrajanje pa povedal, da podjetja v zadnjem času namenjajo za oglase manj, ker se slabšajo ekonomske razmere.

Janša je kategorično zanikal, da bi njegova stranka vodila vzporedno kampanjo prek brezplačnikov, se mu pa zdi bistveno bolj smotrno, da podjetja oglašujejo v brezplačniku, ki ima 100.000 naklade in izide vsak dan, kot pa denimo v tedniku, kot je Mladina.

Glede kupčij s časnikom Delo je Janša povedal, da se s Pivovarno Laško ni nikoli dogovarjal o vsebini Dela, priznal pa je, da je z državno sekretarko Andrijano Starino Kosem komuniciral tudi prek SMS sporočil, vendar pa nikoli ni naročal uredniške politike Dela.

Za konec je aktualni slovenski premier še povedal, da na volitvah njegova stranka potrebuje zmago z veliko razliko iz dveh razlogov; prvi je, da želi sestaviti široko razvojno koalicijo, drugi pa so konkurenčne politične stranke, kjer „govorijo samo o tem, kako bodo sestavili vlado, tudi če izgubijo volitve.“ Dejal je še, da je edina točka njihovega programa, kako priti na oblast. "Glede prihodnosti niso povedali nič. Vsi trije skupaj so en sam napovedni stavek z dvopičjem. Brez nadaljevanja,“ intervju zaključi Janez Janša.

Del intervjuja si lahko preberete na spletni strani Mladine.