Moštvo Toro Rosso je nastalo iz "ruševin" nekdanjega Minardija, s katerim pa danes seveda nima več veliko skupnega. S prevzemom s strani lastnika Red Bulla Deieterja Mateschitza in nekdanjega dirkača Gerharda Bergerja ima moštvo zdaj bistveno večji proračun kot nekdaj Minardi, najbolj v oči pa bode dejstvo, da je Toro Rossov dirkalnik le nekakšen "preoblečeni" dirkalnik Red Bulla. Italijani na čelu z Giancarlom Minardijem pa so morali izdelovati povsem svoje dirkalnike. Torej je primerjava, da je Vettel v nedeljo v Monzi zmagal z "minardijem", več kot zgrešena. Kar pa ne zmanjšuje Vettlovih kvalitet, saj je Nemec od svojih dirkaških začetkov naprej pokazal svoj talent v vsakem prvenstvu, v katerem je doslej nastopal.

Mladenič prihaja iz dirkaško "okuženega" dela Nemčije, saj je doma v Heppenheimu pri Mannheimu, nedaleč pa je tudi dirkališče Hockenheim. Začel je seveda v kartingu, pravi preboj pa mu je uspel, ko ga je pod svoje okrilje vzel Red Bull. Z njimi se je podal v prvenstvo formule BMW, kjer mu je v sezoni 2004 uspelo doseči prvi vidnejši rekord: zmagal je na osemnajstih dirkah prvenstva in je postal prvak. Že takrat so nanj postali pozorni tudi pri BMW-ju, direktor motošportnega oddelka Mario Theissen pa je postal eden njegovih velikih zagovornikov. Po formuli 3 in prvenstvu Renault World Series je tako pri BMW Sauberju dobil mesto petkovega testnega voznika. Takrat so moštva, uvrščena od četrtega mesta dalje v skupnem seštevku prejšnje sezone, ob petkih lahko na stezo poslala še tretji dirkalnik, in Vettel je ponujeno priložnost pograbil z obema rokama. V Turčiji je tako na primer bil najhitrejši, BMW-jeva dirkača pa sta se začela pritoževati (posebej Nick Heidfeld), da jima Vettel "odžira" testne kilometre. Zato so se pri BMW-ju ob koncu sezone odrekli Vettla, ki je svojo kariero nadaljeval pod okriljem prvotnega podpornika Red Bulla. In zdaj je to sodelovanje kronal s prvo zmago in celo vrsto rekordov, do katerih pa mu ni veliko, kot sam pravi. A si vseeno oglejmo nekaj njegovih zanimivo podatkov. Na petkovem treningu pred dirko v Turčiji leta 2006 je bil Vettel najmlajši dirkač v zgodovini tega športa, ki je nastopil v okviru dirkaškega konca tedna. Star je bil 19 let in 53 dni. Konec septembra 2007 je kot član moštva Toro Rosso na dirki za VN Japonske v močnem nalivu celo vodil nekaj krogov, s čimer je postal najmlajši dirkač formule 1, ki je kdaj koli vodil na dirki. Zanimivo, postavil je rekord tudi v kaznovanju: po vsega devetih sekundah njegove dirkaške kariere v formuli 1 si je tudi že prislužil kazen 1000 dolarjev zaradi prehitre vožnje v boksih. Na minuli dirki v Monzi pa je še postavil rekord najmlajšega dirkača, ki je dirko začel z najboljšega štartnega mesta in seveda najmlajšega zmagovalca.

In še nekaj je zanimivo: šasiji in aerodinamika dirkalnika Tora Rosa ter Red Bulla sta si zelo podobna, a dovolj različna, da FIA dovoljuje dirkanje italijanski podružnici Red Bulla. A zakaj se "večji" Red Bull nikakor ne more primerjati z "manjšim" Toro Rossom, čeprav imata zelo podobne gene? Bistvena razlika se namreč skriva v dirkalnikovem zadku. Red Bull uporablja Renaultove motorje, Toro Rosso pa Ferrarijeve in zgodba, da naj bi Ferrari na tak ali drugačen način (kljub "zamrznitvi" pravil pri spremembah motorjev) povečeval moč svojih osemvaljnikov, Renault pa je na tem področju povsem zaspal, ni povsem iz trte zvita.

A Sebastiana Vettla to ne zanima preveč. Fant se zaveda, da mu po prvi zmagi še vedno ne bo postlano z rožicami, kajti tudi moštvo Red Bull, za katerega bo vozil prihodnje leto, trenutno ni najbolj konkurenčno. A prvi pomemben korak je Nemec s "čudežem v Monzi" že storil.