Megi Jarc iz službe za odnose z javnostmi na Pošti Slovenija nam je povedala, da so v začetku minulega meseca 14.000 potencialnim oglaševalcem, med njimi so tudi politične stranke, ponudili oglaševanje na zaslonih in pri okencih ter talno oglaševanje po slovenskih poštah. Od strank so bili za oglaševanje zainteresirani samo v SDS. "Oglaševanje pri okencih je mogoče pri 1192 okencih po vsej Sloveniji, cena mesečne namestitve za posamezen medij pa je 9,99 evra," je povedala Megi Jarc. Na vprašanje, kaj lahko storijo tisti, ki na takšnih podlagah nočejo sprejemati pošiljk, je Jarčeva povedala, da oglasa ne morejo umakniti, da pa uporabniku lahko dostavijo pošiljko na dom z izredno dostavo pošiljk. Seveda za plačilo, 3,42 evra za posamezno dostavo.
Poklicali smo tudi vodjo službe za trgovsko blago in oglaševalske medije na Pošti Slovenija Katjo Koren (tako je predlagal njen podrejeni), vendar nam je ni uspelo priklicati. Slišati pa je, da naj bi imela veliko dela s predvolilnimi shodi, kajti Korenova kandidira na listi SDS v Mariboru.
Včeraj je prebivalce v nekaterih predelih severne Primorske čakalo novo predvolilno presenečenje. Poštarji so jim s pošiljkami vsilili tudi propagandno gradivo SDS, prav tako pa so v nabiralnike material stranke SDS dobili tudi tisti, ki imajo nalepke, da reklam ne sprejemajo. Megi Jarc nam je glede teh pošiljk dejala, da je vse v skladu z zakonom o poštnih storitvah in da nalepka APEK ne velja za političnopropagandna sporočila v času volilne kampanje.