V raziskavi so proučevali najstnike in njihove navade ter ugotovili, da so po uvedbi opozoril kupovali manj sladkih pijač in več vode. Pred raziskavo so v oglaševalski akciji sporočila postavili v trgovinah po Baltimoru, kjer mladina kupuje sladke pijače. Najučinkovitejši znak naj bi sporočal, da je treba prehoditi pet milj, da bi »pokurili« približno 250 kalorij, ki se skrivajo v pollitrski plastenki sladke pijače. Študija je pokazala veliko učinkovitost enostavnih sporočil.

Vodja študije Sara Bleich, izredna profesorica na univerzi John Hopkins, je dejala, da ljudje ne razumejo oziroma se ne poglabljajo v kalorične vrednosti na etiketah pijač. »Ko razložimo kalorije na enostaven in razumljiv način, kot je ta, koliko je treba prehoditi za 'pokuriti' vse te kalorije, se obnašanje uporabnikov spremeni.« Eno sporočilo smo že omenili, na drugem pa je pisalo, da je za 250 kalorij potrebnih 50 minut teka. Na ostalih je bila poleg kozarca pijače narisana količina sladkorja v njem. Mala pločevinka (330 ml) sladke pijače na primer vsebuje okoli devet čajnih žličk sladkorja.

Raziskovalci so anketirali otroke, stare od 12 do 18 let. 35 odstotkov mladine je videlo sporočila, od tega jih je 59 dejalo, da jim verjamejo, 40 odstotkov pa, da so zaradi njih spremenili vedenje. Pred postavitvijo panojev je bilo kar 98 odstotkov pijač, kupljenih v trgovinah, sladkih. Po šestih tednih je ta odstotek padel na 89. Trend se je v določeni meri nadaljeval tudi po tem, ko so panoje odstranili. Tako so dokazali, da se da na zelo enostaven način otroke odvrniti od sladkih pijač in s tem dejavnika za prekomerno telesno težo. Pravzaprav so bila recept za uspeh ravno jasna in preprosta sporočila.

Strokovnjak za prehrano Kawther Hashem je dejal, da je vsak ukrep, ki pomaga opozarjati na nevarnosti uživanja prevelike količine kalorij »pozitivna stvar, še posebej, če sporočila osvojijo zavest ljudi, ki deluje v smeri pitja manj kaloričnih pijač.« Ob vsem tem pa bi bilo zelo pomembno tudi, da bi proizvajalci zmanjšali vsebnost sladkorja v omenjenih pijačah.