Na oglasih, katerih slogan je 'Reci ne anoreksiji', so modne skice s tipično pretiranimi telesnimi razmerji, poleg njih pa so manekenke v istih oblačilih in z istimi telesnimi merami. Fotografije manekenk so računalniško obdelali, saj so le tako lahko prikazali nerealistične skice, oglas pa mladim dekletom sporoča, da one niso skice.

V agenciji upajo, da bo imela kampanja pozitiven vpliv na dojemanje teles mladih deklet, prav tako pa želijo s kampanjo vsaj malo uravnotežiti stanje v modi in medijih, kjer je vitko lepo. »To je vizualizacija tega, po čemer modna industrija oblikuje standarde,« je pojasnila ena od zagovornic kampanje.

Po mnenju mnogih ti oglasi naslavljajo srž problema, ki je v tem, da veliko ljudi ni sposobno razlikovati resničnosti od fikcije. »Barbie lutke nimajo realističnih telesnih mer, a bi morali naše hčere naučiti, da jim ni treba biti kot te lutke, zaradi česar tudi ni treba ukiniti lutk. Naučiti jih moramo, kako jesti zdravo,« je pripomnil še eden od zagovornikov.

Na drugi strani pa nekateri menijo, da oglasi lahko celo promovirajo vitkost. »Za nekatere, ki jih želja po vitkosti še ni popolnoma objela, bo kampanja morda dobra. Za tiste, ki pa so že ujete v krempljih anoreksije, pa so te slike cilj,« je komentiral kritik.

A čeprav so manekenke agencije v preteklosti že skušale proslavljati 'normalno' žensko telo, pretirano vitkost pa so grajale tudi v oglasih, vendarle obstaja prepad med tem, kaj govorijo in tem, kaj delajo. »V revijah redno videvam tako vitke manekenke kot so te. Nič se ne bo spremenilo, dokler ne bodo začeli najemati deklet, ki niso okostnjaki, in jim dajali delo,« se je oglasil še en komentator slik.