Te dni tako potekajo zadnji koraki izbora - odločitev strokovnega sveta in izborne komisije, pa tudi organizacijski odbor ima polne roke dela, saj je poskrbel, da bo menedžment finalistov že pred sklepno prireditvijo aktivno vpet v pripravo programa, katerega rdeča nit letos je partnerstvo in srčnost v poslu. Najboljše zaposlovalce bo s svojo prisotnostjo na zaključnem dogodku izbora v četrtek, 22. marca, ob 19. uri na Odru pod zvezdami Luktkovnega gledališča Ljubljana Lutkovnem gledališču v Ljubljani počastil tudi predsednik republike dr. Danilo Türk. Na slavnostni razglasitvi najboljših zaposlovalcev bo v imenu častnega pokrovitelja Zlate niti, Ministrstva za delo, družino in socialne zadeve, tudi minister mag. Andrej Vizjak.

Predstavimo Zlato nit 2011 še skozi statistiko. V izbor se je prijavilo 117 podjetij, na seznam 101 najboljšega zaposlovalca pa se je uvrstilo 51 malih, 33 srednje velikih in 17 velikih podjetij. Anketa o kakovosti odnosa med zaposlenimi in organizacijo, ki tvori 80 odstotkov ocene uspešnosti uvrstitve podjetja, je letos zajela 7708 zaposlenih, povprečna ocena kakovosti odnosa, ki so jo dali zaposleni, pa je 3,72, medtem ko je bila v Zlati niti 2010 3,67. Dnevnikov izbor najboljših zaposlovalcev Zlata nit je edinstven medijsko-raziskovalni projekt, katerega naloga je poiskati vrhunsko slovensko podjetje 21. stoletja, v katerem imajo zaposleni možnost uresničiti svoje talente ter z njimi prispevati k uspehu organizacije na globalnem trgu. Z njim se trudi poiskati podjetje, ki je lahko zgled in navdih slovenskega gospodarstva; družbo, ki je z vidika ustvarjalnega, uspešnega in učinkovitega razvoja zaposlenih in organizacije najboljši zaposlovalec.

Dnevnik se zaveda svoje vloge in odgovornosti pri sooblikovanju javnega mnenja in poslovnega okolja, pa tudi potenciala rasti, ki je v prizadevanjih, da se zanimanje javnosti usmeri na zaposlovalce. Zato povezuje akademsko sfero - raziskovalce z Ekonomske fakultete, Fakultete za družbene vede in Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani ter deležnike na trgu dela, to so poleg podjetij, ki se v izbor Zlata nit prijavljajo sama, še Zavod RS za zaposlovanje, Združenje delodajalcev Slovenije in Javni sklad RS za razvoj kadrov in štipendije. Projekt skozi izpeljavo metodologije podpirajo tudi Mediade in bonitetna hiša Bisnode, podpornika Zlate niti pa so tudi Slovensko društvo za odnose z javnostmi - PRSS, Združenje Manager ter Slovenska kadrovska zveza. Častni pokrovitelj projekta Zlata nit pa je že vseh pet let Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve RS.

Vse aktualne informacije ter metodologija in potek izbora Zlata nit 2011, ki jim sledite lahko tudi preko mobilnikov, če poslikate QR kodo, so tudi na http://zlatanit.dnevnik.si.