Gre za CreaMed seminar kreativni o koristnosti kreativnosti, na katerem bodo, kot pove že samo ime seminarja, kreativni govorili o koristnostih kreativnosti. Odvijal se bo med 12. in 18. uro na gradu v Murski Soboti.

Namen seminarja, na katerega se je mogoče prijaviti na telefonski številki RRA Mura ali na helga@rra-mura.si, je predstaviti pomen, oblike, koristi in aplikacije kreativnosti v podjetjih ter pritegniti deset predstavnikov iz desetih pomurskih podjetij, da se brezplačno udeležijo izobraževanja za spodbujanje kreativnosti, ki ga bo v sklopu treh delavnic izvedla mag. Nastja Mulej.

Slednja je edina licencirana trenerka metod razmišljanja po dr. Edwardu de Bonu, glavni cilj njenega izobraževanja, ki ga bodo obiskovali predstavniki podjetij, pa je, da ta podjetja različna orodja in metode za spodbujanje kreativnosti vpeljejo v življenje svojega podjetja.

Na konferenci bodo poleg Mulejeve o kreativnosti govorili še ddr. Matjaž Mulej in Nataša Tovornik, ki bo spregovorila o pomenu kreativnosti pri vodenju. Kako pomembna je kreativnost pri uspešnosti poslovanja, bodo iz prve roke izvedeli od direktor podjetja Varis Lendava Štefana Sobočana, Snežane S. Slezkovec iz podjetja Proconi ter Jožeta Cafa, direktorja podjetja Elti, ki le nekaj odstotkov prometa ustvari v Sloveniji, ostalo pa na trgih 53 držav po vseh celinah. Udeleženci bodo imeli priložnost slišati tudi izkušnje Janka Kodile iz Mesarstva Kodila, Andreja Kalamarja iz Studia Kalamar, Benjamina Ivančiča iz agencije Original in Biance Žvorc iz BeeZeeDesigns, ki se bo pogovoru s to trojico pridružila preko Skypea.

Sogovorniki prihajajo z različnih področij dela in imajo tudi različne načine spodbujanja kreativnosti v svojem delovnem okolju. Tako v podjetju Elti zadnja štiri leta dobesedno živijo metodo 20 ključev, in med njimi je prav 14. ključ "odgovoren" za kreativnost, v podjetju pa vsako leto dobijo skoraj 1800 predlogov za izboljšave, čeprav trenutno zaposlujejo 86 ljudi. In kako spodbujajo kreativnost v Originalu? "Spodbujamo, da so ljudje kreativni tudi zunaj podjetja, da imajo hobije in zanimanja, s katerimi rastejo oziroma se spreminjajo tudi sami. Spoštujemo vse ideje. Ni slabih idej, saj vsaka ideja lahko vodi do nečesa novega in ti odpira nove možnosti - razmišljanja, poslovanja. Pomembno je, da so ljudje kreativni in ustvarjalni, saj le tako lahko pridemo do boljših in do inovativnih rešitev," je poudaril Benjamin Ivančič iz Originala.