Združenje Manager in Društvo za marketing Slovenije sta se zavezala, da bosta stanovski organizaciji vzajemno skrbeli za razvoj managerske in trženjske stroke. Tako pod okriljem Združenja Manager kot DMS potekajo številni, za razvoj in prepletanje obeh strok pomembni projekti, v katerih so vsebinsko sodelovali že do sedaj. Zato v obeh organizacijah verjamejo, da je tovrstno partnerstvo doprinos v dobro konkurenčnosti slovenskega gospodarstva in da se bo sodelovanje pozitivno odražalo v razvoju in uveljavljanju zahtevnih strokovnih standardov, dobrih poslovnih praks, učinkovite samo-regulative, prenosa znanj, izmenjave izkušenj ter aktualnega informiranja članov in članic obeh organizacij o aktivnostih in relevantnih vsebinah. 

Združenje Manager je stanovsko združenje managerjev Slovenije, ki se zavzema za zaščito stanovskih interesov članstva – to šteje skoraj 1.200 članov, uveljavljanje vodenja kot stroke v poslovni in širši javnosti, razvoj managementa kot poklica in stroke, ustvarjanje platforme za mreženje in druženje managerjev in sooblikovanje razmer za uspešno delo managerjev. Eden izmed ciljev združenja je povezovanje slovenskega managementa s sorodnimi organizacijami doma in v tujini z namenom širitve stroke.

DMS je neprofitna organizacija vseh, ki živijo in ustvarjajo trženje. Zavezani so skrbi za prenos znanj, dobrih praks in inovativnih pogledov na vseh področjih trženja. Svoje poslanstvo udejanjajo z ustvarjanjem povezane, trženjsko naravnane združbe aktivnih posameznikov, ki skrbijo za razvoj in ugled stroke, odgovoren prenos trženjskih znanj in veščin v vsakodnevno prakso in na bodoče tržnike. DMS je prostor odprte komunikacije in povezovanja vseh, ki se jih trženje dotika v vsakdanjem delu, študiju in življenju, prav tako pa prostor odgovornega prepletanja in povezovanja različnih strokovnih področij v dobro družbe in gospodarstva.

Dosedanje sodelovanje med organizacijama je potekalo v izborih marketinškega direktorja leta (nagrada DMS), mladega managerja (nagrada Združenja Manager), sodelovanja v prenosu vsebin in znanj na dogodkih partnerjev, v prihodnje pa načrtujejo te aktivnosti še poglobiti. Še posebej želijo intenzivneje vključevati predstavnike vrhnjega managementa in prinašati aktualna znanja bodisi na samih dogodkih ali projektih, ki že potekajo v obeh organizacijah. Domena novih partnerskih aktivnosti je tudi aktualno obveščanje o aktivnostih in srečanjih, možnosti udeležbe na strokovnih srečanjih, izmenjave strokovnih publikacij, spodbujanja in zagotavljanja raziskovalnega dela, oblikovanje novih strokovnih projektov v korist poslovni praksi, vzajemne predstavitve tem in vse, kar lahko v aktivnostih ali vsebinah pripomore članom obeh organizacij k uspešnejšemu delu.