Prvi dan je motivacijski govornik Rene Carayola udeležence, med katerimi je bilo največ tržnikov iz prakse, naučil, da je potrebno ugotoviti, v čem smo drugačni, izvirni in posebni ter da ni potrebno ugotavljati, temveč voditi. Prvi dan marketinškega dogajanja so bile v ospredju tudi nominiranke za marketinško direktorico leta, Tina Kumelj iz Ljubljanskih mlekarn, Anamarija Stančič iz Žita ter Barbara Uranjek iz BMW Groupa Slovenije. Iz svojih izkušenj so pripovedovale, kako se mora podjetje transformirati iz proizvodnega v marketinško in iz prodajalca avtomobilov v prodajalca doživetij. Ta dan zvečer je še posebej zablestela Kumeljeva, ki so jo razglasili za marketinško direktorico leta, ob njej pa sta prav tako sijali marketinška upa leta, Urška Tuškej in Anita Bogataj. Prva si je naziv prislužila z diplomskim, druga pa z magistrskim delom. 

Drugi dan konference pa je bil v znamenju merjenja uspešnosti in učinkovitosti. Podjetje in ljudje potrebujejo tako dobrega voditelja kot dobro strukturo, so se strinjali udeleženci, saj le tako pridejo do številk in se lahko odločijo za investicije in nove znamke. Pri tem se lahko fokusirajo tudi na kupce, med katerimi prevladuje generacija Y. To so mladi, stari med 15 in 25 let, ki radi kupujejo znamke in jim ne ostajajo zvesti, so gurmani, a radi jedo hitro hrano, so avanturisti, a se hitro naveličajo. In podjetniki jih zaznavajo, še posebej njihove generacije in manjša podjetja, ki to počno bolj intuitivno, pravi marketinška stroka.