"Izključni krivec je Cestno podjetje Kranj, ki ureja strugo Češnjice. Na delu gradbišča so prek noči pustili gradbeni stroj, gradbišče je bilo nenadzorovano. Voda je prihrumela v dolino v pregrado materiala in namesto po strugi stekla v kleti. Tudi zaradi tam postavljenega gradbenega stroja smo se nekaj ur ubadali s tem, kako kup materiala odmakniti, da bo voda imela spet prosto pot," je bil oster in jezen župan Železnikov Mihael Prevc, saj naj cestarji ne bi upoštevali njihovih navodil in opozoril meteorologov o možnosti večje količine padavin. "Cestarji bodo morali drugače organizirati dežurstvo na gradbiščih. Lahko je to opozorilo za naprej, a hkrati razumem jezo in strah domačinov," je še dodal Prevc.

Rejčevi so le ena od družin v Logu, ki jim je voda popolnoma uničila klet že drugič v enem letu. "Nobenega ne obtožujemo, narava je pač pokazala zobe. Ob enih ponoči nas je zbudil sosed, češ da nam vsem voda teče v klet. Kar naenkrat jo je bilo prek kolen in še je naraščala. Zalitih je vseh pet prostorov, vse orodje, oprema, skrinja," je pojasnjevala Marija Rejc. Vsaj 20 gasilcev je že ponoči poskrbelo, da so vodo spravili iz kleti, zjutraj je bilo v Logu "delovno" pri vseh hišah ob cesti in potoku. "V Železnikih se vsi pogovori še vedno vrtijo okoli vode, sanacije, poplav. Premalo je bilo narejenega, tudi struga Sore je še polna materiala. Kaj takega se lahko zgodi tudi na drugih koncih Železnikov, medtem pa tako imenovani strokovnjaki rišejo in popravljajo projekte, ki so se v preteklosti že izkazali za povsem zgrešene. Vsi se bojimo, kaj bo jeseni, ko so tu deževja najmočnejša," je po prečuti noči povedal gasilec PGD Železniki Janez Jakolič.

Zavedajoč se odgovornosti petkovih poplav v Logu so pri čiščenju kleti najbolj pomagali prav delavci Cestnega podjetja Kranj, pomoč je takoj ponudil tudi Iztok Tonejec, vodja operativnega sektorja v CP Kranj, ki je obiskal tudi vsa poplavljena gospodinjstva: "Očitno je bilo ponoči spet veliko padavin naenkrat, dejstvo pa je tudi, da je tu gradbišče in je struga zožena. Dela tečejo dalj časa, kot smo predvidevali, tudi zaradi sprememb projekta. Seveda je to gradbišče potencialna nevarnost tudi za v naprej, zato bomo z deli skušali končati kar najhitreje. Gradbišče je zavarovano in tudi iz tega naslova bomo lahko povrnili škodo poplavljenim," je obljubil Tonejec. Vmes pa bodo Železnikarji še z večjim strahom pogledovali v nebo vsakič, ko se bodo začeli zbirati temni oblaki...