Kot ključne prednosti ljubljanske turistične kartice so ocenjevalci izpostavili razmeroma ugodno ceno tridnevne kartice, ki znaša 35 evrov in vključuje vseh deset največjih znamenitosti v mestu in pokrije stroške javnega prevoza, tako da skupni prihranek znaša okoli 100 evrov. Pozitivno so označili tudi to, da so na voljo tri vrste - enodnevna, dvodnevna in tridnevna, hkrati pa so na drugi strani označili kot slabost, da ni tedenskih in družinskih kartic oziroma otroških in kartic za starejše, kot denimo v norveški prestolnici Oslo, ki je zasedla drugo mesto. Čeprav tega ne ponuja niti večina drugih kartic, je bil očitek še, da turistična urbana ne vključuje prevoza do letališča. Prvo mesto si je v raziskavi prislužila tridnevna dunajska kartica, ki je s ceno 19,90 evra med najcenejšimi, vendar ponuja manjše popuste, medtem kot so bile najslabše pariška in dve berlinski kartici.

Turistična urbana je pred dvema letoma zaradi slabe prodaje zamenjala prvotno turistično kartico, vendar tudi ta se ne prodaja veliko bolje. V prvih osmih mesecih letošnjega leta je Turizem Ljubljana prodal 1034 vijoličnih turističnih kartic, od tega skoraj polovico v juliju in avgustu, medtem ko je pred dvema letoma direktorica Barbara Vajda napovedala, da bodo zadovoljni, če jih bodo prodali 7500 na leto. Tiskovna predstavnica Petra Stušek danes na to odgovarja: "Čeprav za zdaj še ne dosegamo zastavljenih načrtov, smo s prodajo načeloma zadovoljni, saj narašča, seveda pa želimo v danih okvirih za pospešeno trženje narediti še več." Vseskozi gredo najbolj v promet enodnevne turistične kartice, okoli 95 odstotkov kupcev je tujcev, 30 odstotkov nakupov pa je opravljenih po spletu in v Turizmu Ljubljana pričakujejo, da bo ta način prodaje v prihodnje še naraščal.