Naj spomnimo, da so se dela na tem koncu obvoznice sicer ustavila aprila letos, ko je upravno sodišče gradbeno dovoljenje razveljavilo, saj je sledilo pritožbi bližnjega soseda, češ da meje zemljišč niso natančno določene oziroma se digitalni prikaz meje v katastru razlikuje od stanja v naravi.

Upravna enota Škofja Loka je tako morala še enkrat izpeljati postopek izdaje gradbenega dovoljenja, ki ga je sicer izdala v začetku septembra. Zdaj je ta dokument postal dokončen in gradnja se lahko nadaljuje.

Čisto drugače pa je na drugem delu iste obvoznice, saj dela v predoru pod Stenom, ki so jih prekinili zaradi stečaja Primorja, še vedno stojijo. Direkcija za ceste je namreč podaljšala rok za oddajo ponudb za dokončanje predora na 16. oktober. Kot je povedala vodja sektorja za evropske zadeve na Direkciji za ceste Irena Zore Willenpart, bo ponudnikov zagotovo več, tudi iz tujine. Rok za oddajo ponudb pa so podaljšali prav na željo enega od tujih ponudnikov.

Z gradnjo obvoznice, ki je še vedno največji in najdražji gradbeni projekt na slovenskih cestah, pa se vse bolj mudi. Kar 85 odstotkov vrednosti gradbenih del namreč krije Evropska unija, in če dela ne bodo končana do konca leta 2015, bo izgubljenih dobrih 20 milijonov evropskih evrov. Celotna naložba v gradnjo poljanske obvoznice je skupaj z nakupom zemljišč in pripravo vse dokumentacije sicer ocenjena na 43 milijonov evrov, vsa gradbena dela, vključno s predorom, so bila ob začetku gradnje ocenjena na 24 milijonov, a se ta številka zdaj lahko krepko poviša. Kakšne bodo ponudbe za nadaljevanje gradnje predora, bo namreč znano prihodnji teden.