Prevoz zložljivega kolesa na mestnem avtobusu bo sicer še vedno precej omejen, saj bo potovanje s kolesom možno med 9. in 13. uro ter po 18. uri, hkrati bosta uradno na avtobusu lahko le dve kolesi, če bo na avtobusu otroški voziček, pa le eno. "Storitev je namenjena predvsem tistim, ki jim ni treba v mesto v prometnih konicah, za tiste, ki imajo bolj fleksibilen delovni čas," je pojasnil Klemenc in dodal, da morajo biti kolesa zavarovana s prevleko, da se potniki pri prehodu skozi avtobus ne umažejo ali udarijo v kakšen oster del kolesa. To pa je tudi eden od razlogov, da bi na avtobusu, ki ni tako poln, lahko bilo več zložljivih koles hkrati, meni Janez Bertoncelj, sodelavec projekta Civitas Elan.

Zložljiva kolesa sicer pri nas še niso doživela pravega razcveta, saj so ljudje še vedno prepričani, da so primernejša za krajše razdalje, da je vožnja s tako majhnimi kolesi sila naporna in da je s sestavljanjem in razstavljanjem kolesa veliko več dela, kot zagotavljajo proizvajalci. Vendar gre za klasično mestno kolo, ki je primerno za vse uporabnike, predvsem pri povezovanju mestnega prometa in sistema P+R, je pojasnila Živa Vadnov iz Studia moderna, kjer prodajajo slovensko inovativno zložljivo kolo Bigfish. Maja Kežič, slovenska zastopnica za zložljiva kolesa Brompton, je dodala, da je prednost zložljivih koles tudi možnost prenašanja kolesa v pisarno ali domače stanovanje, s čimer je kolo varno pred krajo.

Kežičeva po sedmih letih, odkar je na slovenska tla pripeljala prvo zložljivo kolo, opaža nekaj več zanimanja za takšen način vožnje po mestu. "V tujini je vožnja s temi kolesi že nekaj povsem običajnega, pri nas pa se ljudje šele navajajo nanje in ugotavljajo, da gredo lahko z njimi v službo, na tržnico ali na kavo s prijatelji," opaža zastopnica zložljivih koles, za katera pravi, da se sestavijo v sedmih sekundah in treh korakih, stanejo pa od 800 evrov dalje. Kolesa, ki jih prodaja Studio moderna, so nekoliko cenejša in je zanje treba odšteti okoli 600 evrov, pri drugih ponudnikih pa se cene začnejo že pri 200 evrih, odvisno od kakovosti materialov in komponent.

V cenovni razred nad 1000 evrov se uvrščajo kolesa na električni pogon, ki so priljubljena predvsem pri vožnji navkreber in v vročih poletnih dneh. Cena teh koles je odvisna predvsem od zmogljivosti akumulatorja.