Da središče mesta zaradi tako ostrega ukrepa ni izumrlo, je treba pohvaliti tudi mestno občino, saj je držala obljubo, da bo z zapiranjem mestnih ulic te prenavljala in urejala v lepa območja za pešce. Do neke mere so prisluhnili tudi stanovalcem središča, ki so jim omogočili kartice za spuščanje potopnih stebričkov, da lahko z vozili pridejo do svojih domov. Tudi gostincem in drugim obrtnikom v središču mesta je občina zagotovila jutranji dostavni čas, med katerim lahko založijo svoje poslovne prostore in oskrbujejo svoje stranke.

Vendar velja omeniti, da gostinci in trgovci s sedanjim režimom dostave niso zadovoljni, saj jih preveč omejuje in še vedno ne zagotavlja, da bi lahko najbolje zadostili potrebam svojih strank. Nekateri trgovci so, denimo, izpostavili problem, kako kupcem v središču mesta prodati večje predmete, ko jih potem morajo nositi do parkirišč izven območja prometne zapore, kar je zelo nepraktično. Na mestnem oddelku za gospodarske dejavnosti in promet so povedali, da bolj fleksibilnega dostavnega režima ne morejo dovoliti, ker bi potem vsak trgovec po svoje izvajal dostavo, kar pomeni, da bi se na zaprto območje vrnil promet. "Redna dostava se bo tako še naprej izvajala do 9.30, izredne primere pa bomo tudi v prihodnje reševali sproti," so zagotovili na oddelku za promet.

Po zaprtju Prešernovega trga in Wolfove ter Stritarjeve ulice, ki je od tod pregnalo tudi avtobuse Ljubljanskega potniškega prometa, mesto nekaj časa ni širilo območja za pešce. So pa zato v letu 2009 za vozila zaprli Breg, Mačkovo ulico in Ciril-Metodov trg, leto pozneje še Petkovškovo nabrežje, Gosposko ulico, Krakovo, Žabjak, lansko leto pa še Kongresni trg, Novi trg, Vegovo ulico in Prule ter Krakovski nasip povezali z Mrtvaškim mostom, na katerem prav tako vozila nimajo kaj početi.

Glede na to, da je mestna občina v svoji prometni strategiji do leta 2020 napovedala, da bo količino avtomobilskega prometa poskusila med drugim zmanjšati z nadaljnjim zapiranjem ulic v središču mesta, smo na mestni občini vprašali, s katerih cest bodo letos in v prihodnjih letih prepodili osebna vozila. Na oddelku za promet na to vprašanje niso odgovorili.

Že dalj časa pa se kot najbolj ključna zapora omenja zaprtje Slovenske ceste na odseku med Gosposvetsko cesto in Šubičevo ulico. Ta del bi bil po novem namenjen zgolj pešcem, kolesarjem in javnemu potniškemu prometu. Župan Zoran Janković je pred letošnjim tednom mobilnosti napovedal, da si zaprtje te danes pomembne prometne žile lahko obetamo prihodnje leto. "Naslednje leto po Evropskem tednu mobilnosti bo Slovenska cesta ostala zaprta za avtomobile," je ponosno zagotovil Janković, saj je mestna občina letos poleti z dokončanjem mostu med Roško in Njegoševo cesto končno sklenila notranji cestni obroč, ki je bil ključni pogoj za zaporo dela Slovenske ceste.