To pomeni, da bo vlada v kratkem prižgala zeleno luč za izdelavo tega državnega načrta, ki bo natančno določil traso železnice, stroške in vire financiranja. Po sedanji oceni bo gradnja povsem nove gorenjske železnice stala od 1,2 do 1,3 milijarde evrov. Na ministrstvu si levji delež denarja obetajo od Evropske unije, saj si bo država prizadevala, da bi progo vključila v evropsko finančno perspektivo 2014-2020.

Zdaj je tudi znano, katera varianta trase se je izkazala za najbolj primerno. Kot je razvidno iz vladnega dokumenta, bodo te odločitve najbolj veseli na brniškem letališču, kjer so že večkrat poudarili, da je za razvoj letališča najbolj primerna trasa ob sedanji gorenjski avtocesti mimo Kranja po severni strani, saj se bo proga s tem najbolj približala letališču in mu omogočila razvoj v smeri velikega logističnega centra z zračno, cestno in železniško povezavo na enem mestu.

Dolžina nove proge bo okoli 80 kilometrov, sedanja železniška proga pa bi bila namenjena zgolj lokalnemu prometu. Dvotirna elektrificirana proga bo omogočala hitrosti do 160 kilometrov na uro, povezava neposredno do letališča pa bo enotirna in bo omogočala hitrost do 80 kilometrov na uro. Načrti predvidevajo novo železniško postajo v Kranju, med tremi različnimi možnostmi proge od Kranja do Jesenic pa se država za zdaj nagiba k različici "vzhodno od Lesc" in ne za koridor po obstoječi trasi železniške proge.