Tako je vsaj zatrdil župan občine Škofljica in koordinator županskega kluba ob razvojni osi 3a Ivan Jordan. "Padale so težke besede. Nekateri župani so tudi zahtevali, da pristojna ministrstva naredijo popis vseh stroškov, ki so nastali na račun davkoplačevalcev v zadnjih 15 letih zaradi neusklajenosti ministrstev. Po dveh urah je minister Bogovič popustil in obljubil, da bo njegovo ministrstvo pripravilo vse, kar je potrebno za umestitev obvoznice v prostor v dogovorjenem roku," je povedal Jordan.

Po njegovih besedah naj bi se javna razgrnitev zgodila že oktobra, najkasneje decembra pa naj bi vlada potrdila eno od različic trase obvoznice. A ker obe obravnavani varianti trase obvoznice prečkata območje Nature 2000 - ena v dolžini 4,5 kilometra, druga pa bi zarezala v varovano območje še tri kilometre globlje - naj bi v vmesnem času pristojna ministrstva pripravila še eno različico trase, ki ne bo šla čez Ljubljansko barje.

S tem naj bi zadostila kriterijem evropske komisije. Ta je namreč v primeru, ki naj bi bil na las podoben škofljiškemu, Portugalski očitala, da pri projektu gradnje avtoceste ni zajela vseh možnosti, predvsem ne variante, ki bi obšla območje Nature 2000. Zaradi nespoštovanja vseh postopkov pri gradnji avtoceste čez zaščiteno območje je državo zato kaznovala tako z izvedbo zavezujočih ukrepov kot tudi z udarcem po žepu.

V primeru gradnje trase čez Ljubljansko barje bi po mnenju Zavoda RS za varstvo narave prišlo do fragmentacije območja in do prekomernega vpliva na nekatere vrste ptic ter metulja barjanskega okarčka. Koliko naj bi stala preselitev ogroženih in zaščitenih živalskih vrst, še ni znano, so pa na ministrstvu za infrastrukturo in prostor županom namignili, da bi lahko bili vsi postopki skupaj z gradnjo obvoznice končani do leta 2019.