Problemov z zemljišči je več

"Spor vpliva na pridobitev gradbenega dovoljenja in če ne bo rešen v roku enega meseca, bo prišlo do zamude pri pridobitvi tega dokumenta," je povedal direktor družbe Emonika Csaba Toth. Poleg tega zemljišča pa je težave njegovi družbi povzročila tudi parcela v kotu med Vilharjevo in Dunajsko cesto, ki je v lasti posameznikov, živečih v tujini. Mestna občina Ljubljana se namreč s postopkom razlastitve trudi že kar nekaj časa in ni jasno, kako dolgo bo ta še trajal, zato so morali na Emoniki del projekta na tem območju spremeniti. Poleg tega mora družba Emonika dobiti pravico do gradnje še na dveh manjših parcelah ob Masarykovi in Vilharjevi cesti.

Spor se vleče več let

Glede spora o avtobusni ploščadi za avtobuse je direktor Avtobusne postaje Ljubljana Marjan Kotar pred tremi leti povedal, da je bilo leta 1960 z odlokom določeno, da predhodnik sedanje avtobusne postaje na državnem zemljišču organizira dejavnost avtobusne postaje. Zaradi tega je pravni prednik Avtobusne postaje Ljubljana na za to predvidenem zemljišču postavil objekt ter zgradil perone. Dodal je še, da so to zemljišče ves čas uporabljali kot osnovno sredstvo za izvajanje dejavnosti. Višje sodišče v Ljubljani je sicer enkrat že pravnomočno razsodilo, da gre za lastnino Slovenskih železnic, na kar so se v Avtobusni postaji Ljubljana pritožili.

Kako to, da jim v treh letih ni uspelo razrešiti spora, in če je morda kakšen dogovor že na vidiku, nam včeraj tako na Slovenskih železnicah kot Avtobusni postaji Ljubljana ni uspelo izvedeti. Odgovorna oseba za nepremičnine pri železnicah je namreč na dopustu, na Avtobusni postaji Ljubljana pa je telefon uprave popoldne zvonil v prazno.