Ves ta denar iz mestne blagajne dobiva izbrani prevoznik - Alpetour potovalna agencija. Ta za lansko leto izkazuje dober poslovni rezultat, saj je njihov dobiček znašal skoraj 900.000 evrov, kar je torej približno toliko, kot je znašala občinska subvencija.

Potem ko so v letu 2010 kranjski mestni svetniki tako pocenili prevoze, je število potnikov po podatkih Alpetourja naraslo za skoraj 400.000, lani so jih prepeljali kar 1,13 milijona.

Ko smo spomladi želeli podatke o subvencioniranih prevozih, ki mestno blagajno in Kranjčane na leto stanejo skoraj milijon evrov, so nam na kranjski občini zagotovili, da bodo na temo mestnega potniškega prometa organizirali javno razpravo. Nezadovoljstvo s subvencijo so namreč do zdaj izražali tudi svetniki, zato nam je takrat župan Mohor Bogataj obljubil ustrezno študijo pred izborom novega prevoznika oziroma pred podelitvijo koncesije. Vendar pa študija o prometni strategiji še ni gotova, s podelitvijo koncesije pa se mudi, saj sedanja poteče 1. septembra, zato jo bodo svetniki obravnavali po hitrem postopku naslednji teden. Izvedli so sicer dve anketi, strategijo o mestnem prometu pa naj bi obravnavali šele oktobra.

Če občini postopkov za izbor koncesionarja ne bo uspelo izpeljati do poteka pogodbe, lahko Alpetourju podaljša koncesijo še za eno leto. V nasprotnem primeru bi namreč Kranj ostal brez mestnega prometa, kar bi prizadelo zaposlene, upokojence in šolsko mladino.