"V sklopu letnega načrta vzdrževanja je letos predvidena obnova prečnih in vzdolžnih oznak na mestnih vpadnicah, grbin, napisov šola in označb na avtobusnih postajališčih," pojasnjujejo v javnem podjetju Ljubljanska parkirišča in tržnice, kaj bo pobarvano najprej, potem pa se bodo lotili še drugih, obnove potrebnih talnih označb, ki pogosto igrajo celo pomembnejšo vlogo kot vertikalni prometni znaki.

Skupno je letos za obnovo teh označb predvidenih 652.112 evrov, kar pa zadošča za obnovo 35.386 kvadratnih metrov ročnih in 15.800 kvadratnih metrov strojnih obeležb. Rdeča površina z belimi robovi in belim kolesom vidno opozarja pešce in avtomobiliste, da je ta prostor namenjen kolesarjem in kot tak zahteva tudi večjo pozornost. Vendar danes so starejše kolesarske steze v prestolnici že povsem obledele, kar prinaša še več zmede na odsekih, kjer se kolesarji srečujejo z drugimi udeleženci v prometu. "Najprej je res treba začeti tam, kjer pešci in kolesarji prečkajo cesto, je pa tudi kar nekaj kritičnih območij, kjer bi bilo treba bolj označiti prostor za kolesarje, eno izmed njih je pri Kozolcu ob Slovenski cesti," pravi predsednik Ljubljanske kolesarske mreže Gašper Žemva in hkrati pohvali nekatere nove ureditve.

Kot primera dobre prakse navaja nove kolesarske oznake pri Hrvatskem trgu, v križišču Njegoševe, Zaloške ceste in Ilirske ulice, in vodenje kolesarja skozi križišče Roške s Poljansko cesto.