Darja Pungerčar iz Ljubljanskih parkirišč in tržnic je dejala, da najstarejšega od štirih tovornjakov za odvoz nepravilno parkiranih vozil zamenjajo praviloma vsaka tri leta. Tovrstne posodobitve voznega parka so pomembne tudi zato, ker starejši pajki niso dovolj močni, da bi lahko odpeljali katero koli narobe parkirano vozilo. Nekateri osebni avtomobili so namreč za starejše pajke pretežki, zato Ljubljanska parkirišča in tržnice v preteklosti lastnikom Volkswagnovih touaregov, BMW X5, Audijevih Q5 oziroma hummerjev niso mogli odpeljati narobe parkiranih avtomobilov. A z zamenjavo starejših pajkov so odpravili tudi to pomanjkljivost. Z nakupom še enega novega tovornjaka z minimalno zmogljivostjo dvigala 4300 kilogramov pa bodo po besedah Pungerčarjeve lahko naložili kar 99 odstotkov vrst osebnih vozil in jih za kazen zaradi nepravilnega parkiranja odpeljali na Cesto dveh cesarjev.

Pungerčarjeva je odkrila, da so v preteklosti posamezni lastniki večjih avtomobilov zavestno parkirali na nedovoljenih površinah, saj so vedeli, da so njihovi jekleni konjički pretežki za pajke. "Ko pa smo z močnejšim pajkom prvič odpeljali nekaj teh vozil s težo nad tremi tonami, so njihovi lastniki noreli. Bili so prepričani, da jim nič ne moremo, potem pa smo jim ga odpeljali," je ponosno povedala Pungerčarjeva in dodala, da so zato tudi večkrat slišali pripombe v stilu: "Odpeljali ste avtomobil, ki je več vreden kot vse premoženje vašega podjetja!" "Ampak takih in drugačnih pripomb smo vajeni," je zagotovila Pungerčarjeva in dodala, da se na njihove zaposlene ne jezijo najbolj ljudje manj vrednih vozil, ki imajo v povprečju verjetno tudi nižje dohodke. "Najbolj se jezijo ravno tisti z najdražjimi avtomobili, saj njihov ego najbolj trpi," je odkrila Pungerčarjeva.

Kateri tipi vozil sodijo v tisti en odstotek pajkom še zdaj nedotakljivih vozil, Pungerčarjeva ni želela povedati, saj ne želi, da bi lastniki teh vozil to izkoriščali. Prav tako ni želela odkriti, kako bi moralo biti vozilo parkirano, da ga kljub povprečni teži ne bi mogli odpeljati s pajkom. Je pa predstavnica Ljubljanskih parkirišč in tržnic ovrgla urbani mit, da če voznik avtomobil parkira s sprednjo levo pnevmatiko tesno ob zidu ali cvetličnem koritu, mu redarji ne bodo mogli olisičiti avtomobila. "To ne drži. Nikjer ne piše, da lisico moramo namestiti ravno na sprednjo levo pnevmatiko. Lahko jo namestimo na katero koli pnevmatiko, le da jo po navadi res na sprednjo levo zato, da jo vozniki takoj opazijo," je zagotovila, da so podobne taktike izogibanja lisicam neuspešne.