Zakaj ne bi izkoristili izjemne prometne lege, se je na posvetu o možnosti in priložnosti o izgradnji logističnega centra v Vrtojbi vprašal Lojze Rehar iz avtoprevozniške zbornice in tudi sam lastnik transportnega podjetja: "Problem so veliki tuji logisti, ki pri nas prevladujejo in pobirajo smetano. Imamo sicer nekaj centrov, ki pa so neurejeni. Vsi smo polni idej, več od tega pa se ne premakne." Na slovenskem avtocestnem križu bi lahko postavili do 50 malih logističnih centrov v velikosti od 10.000 do 30.000 kvadratnih metrov. "Primanjkuje predvsem urejenih in varovanih parkirišč," je razmišljal Bogdan Potokar z ministrstva za infrastrukturo.

Mali logistični center načrtujejo tudi na območju nekdanjega mednarodnega mejnega prehoda v Vrtojbi. Župan šempetrsko-vrtojbenske občine Milan Turk je zagotovil, da so se vključili v čezmejni projekt, vreden 1,3 milijona evrov. V njem sodeluje 10 partnerjev, namen projekta pa je pripraviti načrte za infrastrukturo, ki bo omogočila usklajeno delovanje avtocestnih terminalov v Gorici in Vrtojbi ter povezavo med avtocestnim odsekom Villesse-Gorica in hitro cesto Vrtojba-Razdrto ter slovenskim in italijanskim železniškim omrežjem.