Bicikelj se je znašel med 23 sistemi, ki so dobili oceno dobro, sicer pa je bil le francoski Lyon označen za zelo dobrega, preostalih 16 pa je zgolj zadovoljivih oziroma pomanjkljivih ali slabih.

Najpomembnejši kriterij testa je bila dostopnost izposojevalnic, ki je predstavljala 35 odstotkov končne ocene. Ravno pri tem kriteriju se je Bicikelj najslabše odrezal, saj so mu dali le oceno zadovoljivo. Čeprav za širitev mreže izposojevalnic navijajo tudi številni uporabniki, pa na podjetju Europlakat, ki upravlja sistem Bicikelj, pravijo, da širitev za zdaj ni predvidena, je pa sistem zastavljen tako, da je ta mogoča v prihodnosti. Za zdaj ni konkretnih načrtov in izračunov stroškov, najbolj pa računajo na to, da bi v sistem dodali lokacije, ki so zanimive za trgovska središča in na ta način premostili glavno oviro - financiranje.

Glede na to, da je v nekaterih sistemih izposoje koles pomoč po telefonu plačljiva, je to ena od prednosti Biciklja in ni presenečenje, da je bil po kriterij informacije ocenjen z zelo dobro. Na drugi strani pa so na v EuroTestu kot slabost označili, da je registracija mogoča le prek interneta z neposredno bremenitvijo bančnega računa, medtem ko tudi ni nobenega prodajnega mesta z osebjem. Na to kritiko na Europlakatu odgovarjajo, da lahko uporabniki naročnino sklenejo tudi na sedežu podjetja na Koprski ulici. "Lani se je za to možnost odločilo denimo 150 uporabnikov," pojasnjuje namestnik direktorja Boštjan Berčan, o prijaznosti do turistov pa dodaja: "Ob zagonu Biciklja smo za potrebe turistov pripravili usposabljanja za zaposlene v ljubljanskih turistično-informativnih središčih in hkrati predstavili sistem osebju v večini ljubljanskih hotelov."

Kolesa, ki si jih je mogoče izposoditi v sistemu Bicikelj, so v okviru testa označili za zadovoljiva, pri čemer EuroTest moti, da so brez vzmetenja in prestav. "Lastnik sistema, ki je v uporabi v Ljubljani, v svoji ponudbi nima koles z vzmetenjem. Za kolesa s prestavami pa se nismo odločili, ker Ljubljana leži na ravnini," še pojasnjuje Berčan. In tudi primerjava 40 izposojevalnih sistemov je odkrila, da imajo le v petih državah kolesa z vzmetenjem.

V testu so pohvalili način izposoje koles v Köbenhavnu in Aarhusu, kjer si lahko uporabniki kolesa izposojajo tako, da vanje preprosto vstavijo 20 danskih kron, ki jih ob vračilu dobijo nazaj.