V Bruselj dvakrat, v London pa trikrat na teden

Od nizkocenovnih povezav z Londonom in Brusljem si v prvem letu obetajo več kot 70.000 potnikov, ocenjujejo pa, da bi to hkrati pomenilo tudi 70 novih delovnih mest v Sloveniji. Letalo na liniji med Letališčem Jožeta Pučnika in Charleroijem bo letelo dvakrat na teden, na Luton pa bodo potniki lahko leteli trikrat na teden. Wizz Air je na obe destinaciji sicer že letel med letoma 2006 in 2008.

Kljub odločitvi leta 2008, da prekinejo sodelovanje z Aerodromom Ljubljana, so pri Wizz Airu prepričani, da je lahko to začetek uspešnega širjenja ponudbe. Včeraj je generalni izvršni direktor Wizz Aira Jozsef Varadi izrazil zadovoljstvo nad vrnitvijo v Ljubljano. "Wizz Air z veseljem naznanja vzpostavitev dveh novih letalskih povezav iz Ljubljane - v Bruselj in London. V zadnjih štirih letih so morali slovenski potniki z nizkocenovnimi leti potovati iz sosednjih držav. Wizz Air bo s svojo vrnitvijo potnikom in turistom v Sloveniji ponudil večjo izbiro letalskih povezav po resnično ugodnih cenah. Pričakujemo veliko povpraševanje po letih, ki bodo na voljo petkrat na teden, in upamo, da bomo lahko v slovenski turizem in povečevanje števila delovnih mest v državi v prihodnosti vložili še več," je povedal Varadi.

Zadovoljni tudi v Aerodromu Ljubljana

Nad ponovnim sodelovanjem z Wizz Airom so zadovoljni tudi pri Aerodromu Ljubljana, saj so s 1. marcem ostali zgolj še z Easyjetom kot edinim nizkocenovnim prevoznikom. Ta je sicer ukinil lete na pariško letališče Charles de Gaulle, a obdržal povezavo z Londonom, saj si verjetno obeta povečan promet med letošnjimi olimpijskimi igrami. Prav tako ni več povezave, ki je v minulih poletjih prek Click Aira in pozneje Vuelinga omogočala lete v Barcelono.

"Navdušeni smo nad ponovnim vstopom Wizz Aira na slovenski trg. Gre za pomemben dogodek, ki ga je treba proslaviti. Potnikom z ljubljanskega letališča želimo zagotavljati vrednost za njihov denarni vložek pri letalskih potovanjih. Naše sodelovanje z družbo Wizz Air jim bo omogočilo ugodne letalske povezave na nove privlačne destinacije. Nadejamo se, da bodo Londonu in Charleroiju kmalu dodali še nove," si želi Zmago Skobir, predsednik uprave Aerodroma Ljubljana.

Če bosta omenjeni liniji zaživeli, naj bi dve novi povezavi vpeljali že prihodnje leto. Pri Wizz Airu podrobnosti ne želijo razkrivati, poudarjajo pa, da si želijo Ljubljano povezati predvsem z zahodno in severno Evropo, državami Beneluksa, Španijo in Italijo.