Gradbena dela za novi, 8500 kvadratnih metrov velik potniški terminal so zagnali septembra 2009, 8,7 milijona evrov vredna naložba pa naj bi bila dokončana do marca 2011. Že več mesecev poprej pa so se gradbena dela ustavila, ker je izvajalec SCT zdrknil v krizo, iz katere se potem ni več izvlekel. Začetek februarja je država prekinila pogodbo s podjetjem SCT in je nato izpeljala dva razpisa za izbor novega izvajalca. Obakrat ni izbrala nikogar, uradno zato ne, ker nobena prispela vloga ni bila pravilna.

Na ministrstvu so prepričani, da je treba takoj nadaljevati novo gradnjo potniškega terminala B in izpeljati obnovo terminala A. Ker na nedokončanem objektu že nastaja škoda, ni objavilo tretjega razpisa, temveč je sklenilo, da se bo brez predhodne najave pogajalo z mariborskim podjetjem Komunaprojekt, ki se je prijavilo na oba razpisa in obakrat ponudilo najnižjo ceno. "Komunaprojekt nedvomno najbolje pozna stanje na nedokončanem objektu in je z vidika gospodarnosti za državo in naročnika to nedvomno najhitrejša in najugodnejša izbira," so včeraj sporočili z ministrstva za promet. Prenovljena potniška terminala naj bi po novi časovnici odprli julija prihodnje leto.