Direktor Ljubljanskega potniškega prometa Peter Horvat je povedal, da je nova dvajseterica avtobusov neprimerno čistejša in precej tišja od starejših avtobusov. Horvat je napovedal, da namerava Ljubljanski potniški promet v bližnji prihodnosti kupiti še 40 metanbusov, da bi z njimi nadomestili nekaj več kot 30 avtobusov, ki so starejši od 15 let. Želja po novih avtobusih pa je velika tudi zato, ker bi z njimi ekonomsko upravičili še eno pridobitev v Ljubljani, in sicer prvo javno polnilnico za stisnjen plin, ki od včerajšnjega dne deluje na lokaciji pri Ljubljanskem potniškem prometu ob Cesti Ljubljanske brigade.

"Brez te polnilnice tudi nakup prvih dvajsetih metanbusov ne bi bil mogoč," je dejal Horvat in pojasnil, da brez nje avtobusov na zemeljski plin ne bi imeli kje polniti. Edina možnost bi bila polnjenje pri javnem podjetju Energetika Ljubljana, kjer pa bi polnjenje avtobusov trajalo nekaj deset ur, kar je po Horvatovih besedah predolgo. Na novi črpalki se avtobusi z zemeljskim plinom polnijo zgolj pet minut.

Polnilnica je sicer rezultat sodelovanja Ljubljanskega potniškega prometa, Energetike Ljubljana in podjetja Geoplin, ki so v manj kot enem letu sklenili dogovor in tudi zgradili prvo polnilnico z zemeljskim plinom. To lahko uporabljajo tudi lastniki osebnih avtomobilov, ki vozijo na zemeljski plin.

Ves projekt je stal približno 1,5 milijona evrov, je povedal direktor Energetike Ljubljana Hrvoje Drašković, te stroške pa sta pokrila Energetika in Geoplin, vsak polovico. Ljubljanski potniški promet je odstopil zemljišče, kar je bilo po Horvatovem mnenju najbolj smotrno, saj bodo polnilnico v največji meri uporabljali ravno v mestnem potniškem prometu.

Tako Drašković kot Horvat sta zadovoljna s polnilnico in novimi avtobusi, saj bosta z njimi njuni javni podjetji prispevali k boljšemu zraku v Ljubljani. Promet, sploh na urbanih območjih, namreč prispeva kar 40 odstotkov vseh prašnih delcev v ozračje, ti delci pa so zdravju škodljivi.

Na Ljubljanskem potniškem prometu pojasnjujejo, da je izpust tovrstnih delcev iz metanbusov skoraj ničen. Horvat upa, da bo v šestih do sedmih letih kar polovica voznega parka Ljubljanskega potniškega prometa vozila na metan, kar bodo po njegovih besedah Ljubljančani občutili na lastnih pljučih, saj bodo dihali čistejši zrak.