Na občini so sicer napovedovali, da bodo na Prulah, Mirju in za Bežigradom, kjer dnevno brezplačno parkira predvsem veliko voznikov iz drugih slovenskih krajev, začeli pobirati letošnjo jesen.

Dobava in montaža parkomatov je del posla, sklenjenega poleti z družbo Elbi, po katerem bo ta občini v naslednjih petih letih prodala do 350 parkomatov. Zanje bo družbi odštela po 3749 evrov brez DDV za kos, še 36.000 evrov brez DDV pa bodo na občini plačali za vzpostavitev nadzornega centra, kar vključuje tudi vzdrževanje sistema za prihodnja štiri leta.

Kot smo že pisali, bo parkiranje na novih plačljivih območjih cenejše kot v središču mesta, znašalo bo 40 centov na uro med 7. in 17. uro in ne bo omejeno na dve uri, temveč na šest ur. Kar je precej nenavadna odločitev, saj so na občini s tem omogočili dolgotrajno parkiranje, niso pa šli na roko voznikom, ki bi avtomobil na modrih conah brez skrbi pustili celoten delovni čas.

Na ta način bo verjetno veliko voznikov še vedno moralo zamenjati parkirni listek, tiste, ki bodo za to preleni, pa bo discipliniralo mestno redarstvo. Na mestni občini so sicer večkrat poudarili, da želijo voznike iz sosednjih občin zadržati že na P+R-parkiriščih Dolgi most in Stožice, kjer celodnevno parkiranje stane 1,2 oziroma 2,4 evra z že vključenima dvema vožnjama z LPP.

Vodja sektorja parkirišč v Ljubljanskih parkiriščih in tržnicah Darja Pungerčar pravi, da bodo predvidoma po novem letu stekli postopki za dobavo nove pošiljke parkomatov, ki naj bi jih postavili v okolico Tobačne in Zdravstvenega doma Vič, Rožno dolino in po vsej verjetnosti tudi na Vodmat pri kliničnem centru.