"Sem študent 4. letnika, vendar ko sem hotel kupiti mesečno vozovnico za november v trafiki, mi je prodajalka povedala ceno 43 evrov. Seveda nisem plačal tako visokega zneska in sem nemudoma odšel na blagajno LPP, da popravijo napako," je svojo težavo opisal eden izmed številnih čakajočih. Med zaposlenimi na okencih je bilo sicer slišati, da je prišlo do težav s sistemom, vendar na LPP odgovarjajo, da so glavni krivec za gnečo imetniki zelenih šolskih kartic urbana, ki so vlogo za dodelitev subvencije poslali po pošti, pa tudi tisti, ki so oktobra podaljšali urbane na njihovih blagajnah. Pred nakupom mesečne vozovnice za november bi morali namreč svoj študentski ali dijaški status obvezno najprej podaljšati na urbanomatu.

"To smo večkrat poudarili ustno in pisno, vendar je ta napotek kar nekaj potnikov spregledalo," pravi predstavnica za odnose z javnostmi Tamara Deu in dodaja, da lahko dijaki in študenti status podaljšajo na urbanomatih tako, da najprej pritisnejo izpis stanja in nato še podaljšanje statusa. Šele nato, če vseeno nastopijo kakšne težave, naj se obrnejo na zaposlene v centru na Slovenski cesti oziroma na Avtobusni postaji Ljubljana.

Hkrati na LPP opozarjajo, da lahko vsi potniki veljavnost svojega statusa preverijo na spletni strani www.lpp.si prek spletne aplikacije urbana on-line, pred tem pa morajo pridobiti aktivacijsko kodo na urbanomatu.