Zakaj se tako mačehovsko obnašajo do svoje lastnine, smo povprašali tudi Slovenske železnice, kjer so v svoj zagovor povedali, da so sredstva, ki jim jih država namenja za vzdrževanje postajnih poslopij, zelo omejena, zato so jih prisiljeni namenjati le za nujne investicije na postajah, kjer je več potnikov.

"Gre namreč za tako imenovano javno železniško infrastrukturo, ki je last države, zato so tudi sredstva zanjo določena v državnem proračunu. Poskrbeli pa bomo, da bosta na postajališču v Solkanu nameščena vozni red in klop," so nam zagotovili pri Slovenskih železnicah. Povedali so tudi, da večjih vzdrževalnih del na postajališču, kjer ob delavnikih na vlak vstopa le od 10 do 15 potnikov na dan - ob koncu tedna pa je njihovo število še manjše - trenutno ne načrtujejo.

Na vprašanje, ali morebiti razmišljajo o novi lokaciji železniške postaje, so nam odgovorili, da je bila pred približno tremi leti že izdelana idejna zasnova postajališča Solkan na novi, primernejši lokaciji. Pravijo, da so tedaj pogovori o tem potekali med novogoriško občino in Direkcijo za investicije v javno železniško infrastrukturo, a do dogovora ni prišlo.

"Če obstaja interes občine za ureditev postajališča na primernejši lokaciji, smo vsekakor pripravljeni sodelovati pri reševanju problematike, seveda skupaj z državo kot lastnikom javne železniške infrastrukture," so pojasnili pri Slovenskih železnicah.