Partnerja sta vlogo za izdajo gradbenega dovoljenja na upravno enoto poslala že decembra lani, vendar je bila ta zaradi že omenjenih soglasij sosedov ter požarnega soglasja zavrnjena. Trenutna predvidena vrednost projekta je 5,5 milijona evrov, pri čemer bo 70 odstotkov stroškov pokril ZIL Inženiring, preostalo pa mestna občina. Sama gradnja bo predvidoma trajala eno leto, druga faza garažne hiše pa bo imela 249 parkirnih prostorov enakomerno porazdeljenih v treh kleteh.

"V pogodbi o vzpostavitvi javno-zasebnega partnerstva je dogovorjeno, da se parkirni prostori razdelijo med partnerja projekta predvidoma tako, da javni partner postane lastnik 95 parkirnih mest v I. kleti in deloma v II. kleti, zasebni partner pa 154 parkirnih prostorov v III. kleti in deloma v II. kleti," pojasnjuje Barbara Maček Wallas, vodja pravne službe v ZIL inženiringu. Po dokončani gradnji bodo v družbi z občino naredili poračun stroškov, ki bo upošteval tudi vložke posameznega partnerja v projekt.

Obstoječa garažna hiša Kozolec na Bavarskem dvoru ima 381 parkirnih prostorov v treh etažah, pri čemer sta prvi dve etaži z 248 parkirnimi prostori v občinski lasti, tretjo etažo pa ima v lasti ZIL Inženiring. Po enem od možnih scenarijev bi lahko občina tudi v drugi fazi garažne hiše postala lastnik vse druge etaže, kar bi rešilo problem obračunavanja enotne parkirnine za uporabnike. Maček-Wallasova nam je povedala, da se morajo z občino o režimu v drugi etaži še dogovoriti, so pa v njihovem podjetju vsekakor zainteresirani predvsem za prodajo in oddajo parkirnih prostorov.